Jeśli niedawno pobrałeś i zainstalowałeś aplikację Game Pass na urządzeniu mobilnym, aby skorzystać z zdalnych instalacji?. Ten artykuł przejdzie kilka różnych rzeczy, które musisz zrobić, aby urządzenia pojawiły się w aplikacji mobilnej Game Pass.

Nowa aplikacja mobilna Game Pass to całkiem dobra aplikacja, która pozwala przeglądać całe Game Pass i korzystać z opcji przesyłania strumieniowego w chmurze Game Pass. Aplikacja jest bardzo prosta, łatwa w użyciu i nie zawiera śmieci. Niestety, zgodnie z wieloletnią tradycją, ma irytujące problemy! Podobnie jak aplikacja Xbox, z którą łączymy się na PC. Na tym etapie prawdopodobnie napotkasz kilka problemów.

Pierwszym problemem jest niemożność połączenia innych urządzeń z komputerem. Uniemożliwia to podłączenie komputera w celu skorzystania z funkcji instalacji zdalnej. Bardzo przydatna funkcja, która pozwala rozpocząć pobieranie gier z telefonu komórkowego, dzięki czemu gry będą gotowe do gry, gdy wrócisz do domu. Nie jest to całkowicie nowa funkcja, ale jest nowa w aplikacji Game Pass.

Jak naprawić brak urządzeń nie pojawiających się w aplikacji Game Pass po włączeniu zdalnej instalacji?

W tej chwili ten problem jest trochę trudny do rozwiązania, jednak istnieje kilka kroków rozwiązywania problemów, które można wykonać, aby go rozwiązać.

Aby rozpocząć, upewnij się, że jesteś zalogowany na odpowiednie konta na swoim komputerze. Upewnij się, że konto, na które masz subskrypcję Game Pass, jest zalogowane do sklepu Microsoft Store i aplikacji Xbox. Podobnie jak aplikacja w telefonie. Wszystkie trzy usługi muszą korzystać z tego samego konta. Chociaż wydaje się to oczywiste, większość ludzi zapomina, że Microsoft Store jest również objęty tym procesem.

Następnie upewnij się, że opcja instalacji zdalnej jest nadal włączona na twoim komputerze.

  • Najpierw otwórz aplikację Xbox na swoich komputerach
  • Następnie kliknij ikonę swojego profilu w lewym górnym rogu.
  • Stąd wybierz Ustawienia, a następnie Zdalna instalacja.
  • Na koniec zaznacz pole wyboru Zezwalaj na zdalną instalację z telefonu komórkowego.

Jeśli wszystko do tej pory jest skonfigurowane poprawnie, musisz tylko uzbroić się w cierpliwość.

Poczekaj 24 godziny, aż urządzenie pojawi się w aplikacji Game Pass.

Ostatecznym i nie najlepszym rozwiązaniem jest odczekanie 24 godzin, aż urządzenie/urządzenia pojawią się w aplikacji Game Pass. Z jakiegoś powodu zastosowanie zmian może zająć cały dzień. Ostatnio po konfiguracji miałam problemy z pojawieniem się mojego laptopa i zrezygnowałam z tego procesu tylko po to, by stwierdzić, że pojawił się następnego dnia, kiedy się obudziłam. Aplikacja jest wciąż stosunkowo nowa, więc prawdopodobnie jest to tylko błąd w systemie, ponieważ nie ma prawdziwego powodu, dla którego łączenie urządzeń powinno trwać tak długo. Ale to jest to, czym jest. W każdym razie, to podsumowuje ten przewodnik, pamiętaj, aby sprawdzić nasz kanał YouTube.