Używasz aplikacji Poczta w systemie Windows 11 do przechowywania wszystkich kont e-mail w jednym miejscu, ale teraz pojawił się błąd synchronizacji 0x80072726? W tym artykule przedstawiono kilka różnych kroków, które można wykonać, aby rozwiązać problem i przywrócić prawidłową synchronizację aplikacji Poczta w systemie Windows 11.

Aplikacja Poczta w systemach operacyjnych Windows jest prawdopodobnie najbardziej użyteczną ze wszystkich zainstalowanych aplikacji domyślnych. Pozwala szybko i łatwo skonfigurować wiele różnych kont e-mail i zarządzać nimi wszystkimi z bezpiecznej, przyjaznej dla użytkownika lokalizacji. Chociaż różnego rodzaju błędy w tym te związane z aktualizacją z reguły nie dotyczą aplikacji Poczta, to nie oznacza to jednak, że jest ona całkowicie odporna na problemy.

Każdy, kto korzystał z systemu Windows, dokładnie wie, jak złe są wyniki Microsoftu w zakresie aktualizacji, błędów i szeregu innych problemów. Na szczęście, z kilkoma drobnymi wyjątkami, większość błędów i problemów można łatwo naprawić. Błąd 0x80072726 dotyczący synchronizacji aplikacji Poczta jest na szczęście jednym z łatwiejszych do naprawienia. Pełny komunikat o błędzie znajduje się poniżej. Przeczytaj go, aby upewnić się, czy artykuł jest odpowiedzią na problem, z którym aktualnie się zmagasz.

„Mamy problem z wysyłaniem wiadomości. Upewnij się, że masz połączenie i informacje o koncie są prawidłowe, a następnie spróbuj ponownie.

Kod błędu: 0x80072726"

Odinstaluj ostatnio zainstalowaną aktualizację systemu Windows 11, aby naprawić błąd 0x80072726 dotyczący synchronizacji aplikacji Poczta w systemie Windows 11.

Jeśli nadal masz możliwość odinstalowania najnowszej aktualizacji systemu Windows 11, która została zainstalowana na komputerze, powinieneś to zrobić. Jeśli nie jesteś pewien jak, sprawdź poniższy artykuł.

Jak odinstalować aktualizację systemu Windows 11

Pobierz i zainstaluj najnowszą aktualizację dla systemu Windows 11, aby naprawić błąd 0x80072726 dotyczący synchronizacji aplikacji Poczta w systemie Windows 11.

Pobierz i zainstaluj najnowszą aktualizację systemu Windows po usunięciu starej. To przyniesie ze sobą wszelkie poprawki, które mogą pomóc w pozbyciu się tego komunikatu o błędzie. Może nie być dostępnych aktualizacji, ale warto spróbować. Aby wymusić ręczną aktualizację, przejdź do opcji Ustawienia > Windows Update > Sprawdź aktualizacje.

Uruchom narzędzie do rozwiązywania problemów z aplikacjami Sklepu Windows 11, aby naprawić błąd 0x80072726 dotyczący synchronizacji aplikacji Poczta.

Innym rozwiązaniem, którego możesz użyć do pokonania tego problemu, jest uruchomienie narzędzia do rozwiązywania problemów z aplikacjami Windows Store. Chociaż nie było to tak pomocne ani przydatne w starszych wersjach systemu Windows, to działa znacznie skuteczniej w systemie Windows 11.

  • Otwórz aplikację Ustawienia, naciskając Klawisz Windows + I.
  • Następnie pozostań na karcie System i kliknij Rozwiązywanie problemów w centralnym oknie.
  • Tutaj zobaczysz długą listę opcji rozwiązywania problemów, jednak ta, której szukasz, znajduje się u góry o nazwie Aplikacje ze Sklepu Windows.
  • Po prostu kliknij Uruchom obok tej opcji i postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi przez narzędzie.
  • Gdy narzędzie zakończy sprawdzanie i wprowadzanie poprawek, powinno być możliwe zaktualizowanie urządzenia.

To koniec dzisiejszego wpisu, jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, koniecznie zajrzyj do naszych pozostałych poradników.