Pewne małżeństwo z północnej części stanu Texas poinformowało media o ciągłych problemach z iPadem 2, nowym tabletem od Apple. Podobno w domu gości już czwarty iPad 2, niestety trzy razy wymieniane urządzenie nadal nie jest w pełni sprawne. Najwięcej problemów dotyczy nowego wyświetlacza, dokładnie chodzi o martwe piksele oraz problemy z podświetlaniem. Według strony 9to5mac, gdzie opisana jest historia Matta, Apple będzie musiało wymienić wiele wadliwych urządzeń gdyż nie spełniają one oczekiwań klientów. Matt opisuje swoje przygody z tabletami, w tej chwili posiada już czwarty egzemplarz który zamierza zwrócić z powodu problemów z wyświetlaczem. Według zawiedzionego klienta 2 wadliwe tablety kupione bezpośrednio u Apple mają problemy tylko i wyłącznie z ekranem, dwa pierwsze które zakupił w sieci sklepów Walmart były w tak tragicznym stanie że oddał je godzinę po kupnie. Inni użytkownicy także skarżą się na swoje nowe tablety, podobno iPad 2 ma także problem ze światłem któro wydobywa się spod matrycy LCD. Jeżeli problemy z tabletami dotyczą większej liczby użytkowników, Apple będzie musiało prawdopodobnie wymienić wadliwe urządzenia na nowe.