Nie od dziś wiadomo że Samsung i Apple nie darzą się wielką sympatią, dlatego też niedługo po oficjalnej prezentacji iPhone'a 5, Samsung rozpoczął batalię marketingową z firmą Apple. Południowo Koreański producent telefonów, stworzył plakat reklamujący Galaxy S III, na którym znajdziemy także.. no właśnie, na plakacie znajduje się najnowszy produkt Apple. Reklama, która ma pojawić się we wszystkich dziennikach w USA, ukazuje wszystkie najlepsze funkcje Samsunga Galaxy S III, i zestawia je z funkcjami najnowszego telefonu firmy Apple. Hasłem nowej reklamy Samsunga jest slogan: "It doesn't take a genius. The Next Big Think Is Already Here". Oznacza to między innymi tyle co "Po co kupować iPhone 5, lepszy telefon jest już dostępny w sprzedaży". Galaxy S III w porównaniu do najnowszego dziecka Apple posiada większy wyświetlacz, większą ilość pamięci operacyjnej, obsługuje NFC, oraz posiada możliwość rozbudowania pamięci wewnętrznej. Po ukazaniu się reklamy do boju wkroczyli fani Apple, którzy odpowiedzieli na zaczepkę Samsunga próbując udowodnić wyższość iPhone'a 5 nad konkurencyjnym Galaxy S III. Wygląda na to że fani urządzeń Apple nie przywiązują uwagi do specyfikacji technicznej urządzeń z logiem nagryzionego jabłka.