Próbujesz naprawić błąd instalacji oprogramowania Adobe? Przepraszamy, instalacja nie powiodła się. Aktualnie uruchomiony jest inny instalator, który należy zamknąć przed zainstalowaniem tego produktu. Zamknij lub poczekaj na zakończenie innych instalacji, czyli kod błędu 81, który pojawia się podczas próby zainstalowania programów takich jak Photoshop, Premiere Pro, Illustrator, Creative Cloud, Lightroom lub dowolnego innego oprogramowania Adobe. W tym artykule dowiesz się, jak szybko i łatwo pozbyć się tego komunikatu o błędzie w dowolnych aplikacjach Adobe, których używasz na komputerze z systemem Windows 10 lub 11. Poprawka jest bardzo prosta i dotyczy niektórych rzeczy działających w tle.

Oprogramowanie Adobe jest fantastyczne, gdy działa prawidłowo, ale gdy coś zaczyna się psuć, to prawie zawsze jest to koszmar do rozwiązania. Zwłaszcza gdy wiele komunikatów o błędach, które napotykasz, tak naprawdę nie wskazuje właściwego kierunku... Nawet w roku 2023 firma Adobe nie do końca zorientowała się, że im więcej informacji znajduje się w komunikacie o błędzie, tym łatwiej jest z nich skorzystać, by rozwiązać problem.

Na szczęście w przypadku błędu Adobe 81 nie jest aż tak źle, ponieważ komunikat daje informacje, które mogą pomóc w znalezieniu rozwiązania. Najlepsze w tym rozwiązaniu jest to, że sprawdzi się w przypadku praktycznie każdego oprogramowania, w tym Adobe Lightroom, Acrobat i wszystkich innych, o których już wspomnieliśmy powyżej.

Przepraszamy, Instalacja nie powiodła się. Obecnie uruchomiony jest inny instalator, który musi zostać zamknięty przed zainstalowaniem tego produktu. Zamknij lub poczekaj na zakończenie innych instalacji (kod błędu 81). Określa to dokładny problem, który polega na tym, że inna instalacja oprogramowania Adobe jest obecnie uruchomiona i musi zostać zakończona, aby problem zniknął. Jeśli masz inny proces działający w tle, o którym zapomniałeś, po prostu zamknij go, aby rozwiązać problem. Jeśli to nie pomoże, musisz znaleźć rozwiązanie problemu.

Jak naprawić błąd instalacji oprogramowania Adobe: Aktualnie uruchomiony jest inny instalator (kod błędu 81)?

Aby rozpocząć rozwiązywanie tego kodu błędu Adobe, musisz najpierw upewnić się, że nie jest uruchomiona inna instalacja. Po sprawdzeniu, że nie jest uruchomiony żaden inny instalator, wykonaj następujące czynności.

  • Otwórz Menedżera zadań, naciskając Control + Alt + Delete na klawiaturze.
  • Po otwarciu Menedżera zadań musisz znaleźć następujące procesy działające w tle Set-up.exe, kliknij prawym przyciskiem myszy i wybierz Zakończ zadanie.
  • W niektórych sytuacjach może być wiele wpisów, dlatego użyj opcji sortowania, aby wyświetlić kolumnę z nazwą w kolejności alfabetycznej. Umożliwi to przejście bezpośrednio na dół listy i zamknięcie wszystkich uruchomionych instancji.
  • Gdy tylko je wszystkie zamkniesz, powinno być możliwe zainstalowanie dowolnego oprogramowania, które próbowałeś zainstalować.

A co jeśli to nie rozwiąże problemu?

W zależności od tego, co już zainstalowałeś na swoim komputerze, może być konieczne upewnienie się, że całe inne oprogramowanie i procesy Adobe nie są uruchomione. Oznacza to, że musisz znaleźć i zamknąć powodujące konflikt procesy lub aplikacje, które mają jakikolwiek związek z firmą Adobe. Powinieneś także upewnić się, że pobrałeś i zaktualizowałeś pakiet Creative Cloud Desktop (cc) do wszystkich najnowszych wersji. W dziewięciu przypadkach na dziesięć aktualizacje są ostatecznym rozwiązaniem dla programów Adobe i problemów z nimi związanymi. W każdym razie to wszystkie sposoby na rozwiązanie tego problemu, ale jeśli masz więcej pytań lub znasz inne dostępne rozwiązania, które nie zostały tutaj wymienione, koniecznie zostaw komentarz poniżej.