Jakiś czas temu pokazywaliśmy, jak szybko wyłączyć Centrum Akcji w systemie Windows 10. Dzisiaj prezentujemy inny poradnik. Dowiecie się z niego, jak zmienić przyciski i funkcje dostępne z poziomu Centrum Akcji Windows 10.

Centrum Akcji Windows 10 oprócz powiadomień wyświetla również dostęp do ważnych funkcji i programów w systemie. A zatem, z poziomu Centrum możemy włączyć/wyłączyć sieć Wi-Fi czy Bluetooth, przejść do Ustawień, a także włączyć tryb Cichych godzin bądź utworzyć notatkę.

Windows 10 pozwala na bardzo proste spersonalizowanie przycisków w ramach Centrum Akcji. Aby to zrobić otwieramy aplikację Ustawienia. Możemy to osiągnąć za pomocą skrótu klawiszowego Windows + I albo też z poziomu przycisku Menu Start.

Następnie otwieramy System i przechodzimy do zakładki Powiadomienia i akcje. Drugiej od góry w lewym pasku menu Ustawień.

Tutaj w sekcji Szybkie akcje możemy wybrać przyciski, które będą się wyświetlały w Centrum Akcji. Wystarczy kliknąć przycisk Wszystkie ustawienia, a następnie wybrać interesujące nas przyciski. Zmiany wprowadzane są natychmiastowo. Nie musimy resetować komputera itp.