Podobnie jak w przypadku Google Chrome czy Firefoksa, również w Internet Explorerze możemy zobaczyć hasła i archiwizować je w komputerze. Pokazujemy, jak to zrobić.

Jeżeli korzystaliście z Internet Explorera i zapisaliście w jego pamięci hasła do poczty, serwisów internetowych - można je łatwo przenieść na inną przeglądarkę. Wystarczy wyeksportować hasła do pliku w komputerze. Pozwoli to również na dodatkową ochronę haseł.

Aby zapisać hasła w naszym komputerze, klikamy w przeglądarce IE ikonę opcji w prawym górnym rogu ekranu. Z rozwijanego menu wybieramy zakładkę Opcje internetowe.

W nowym okienku Opcji internetowych przechodzimy do zakładki Zawartość. W sekcji Autouzupełnianie klikamy przycisk Ustawienia. Następnie w nowym oknie Klikamy przycisk Zarządzaj hasłami.

Zostaje otwarte nowe okno, w którym możemy uzyskać podgląd wszystkich haseł zapisanych w Internet Explorerze. Klikając "Więcej" pod interesującym nas hasłem, możemy uzyskać jego podgląd - podając wcześniej hasło systemowe, które pozwoli na odblokowanie usługi.