Używasz nowej aplikacji EA do grania w gry, ale masz problemy z niepoprawną instalacją gier z powodu błędu „Wystąpił problem i nie mogliśmy dokończyć instalacji” (There was a slight hiccup and we couldn’t finish installing)? Ten artykuł pokaże Ci kilka kroków, które możesz wykonać, aby rozwiązać problem i ponownie zainstalować gry w aplikacji EA.

Aplikacja EA na Windows to nowy krok firmy Electronic Art w odnoszący sukcesy sklep z grami online. Po porażce Origin, aplikacja EA ma na celu radykalnie poprawić wrażenia użytkownika i ogólną satysfakcję, jednak ma przed sobą długą drogę, ponieważ z nową aplikacją EA jest tyle samo problemów, co z Origin. Najnowszy błąd w EA pojawia się podczas próby zainstalowania nowej gry w postaci komunikatu: „Wystąpił problem i nie mogliśmy dokończyć instalacji”.

Chociaż nowa aplikacja EA jest wciąż w fazie beta, błąd – wystąpił problem i nie mogliśmy dokończyć instalacji, jest dość denerwujący, ponieważ uniemożliwia pobieranie i instalowanie gier. W tym gier, do których masz dostęp w ramach subskrypcji Game Pass. Na szczęście istnieje kilka różnych rozwiązań, które możesz wypróbować, aby pozbyć się tego irytującego komunikatu o błędzie i umożliwić ponowne prawidłowe zainstalowanie gier. Zanim przejdziesz do któregokolwiek z poniższych rozwiązań, na sam początek powinieneś ponownie uruchomić komputer.

Jak naprawić aplikację EA — wystąpił problem i nie mogliśmy dokończyć instalacji?

  • Pierwszym i najbardziej banalnym rozwiązaniem tego problemu jest anulowanie bieżącej gry, którą próbujesz pobrać i zainstalować, a następnie znalezienie i zainstalowanie darmowej gry, takiej jak Apex Legends (lub coś podobnego).
  • Po rozpoczęciu pobierania gry kliknij przycisk Anuluj pobieranie, a następnie wróć i spróbuj zainstalować grę, z którą masz problemy.

Z jakiegoś powodu to banalnie brzmiące działanie rozwiązuje problem w przypadku większości gier, w których pojawia się błąd — wystąpił problem i nie mogliśmy dokończyć instalacji.

Wyloguj się z aplikacji EA i zaloguj ponownie.

Innym pomijanym rozwiązaniem pozbycia się tego komunikatu o błędzie jest po prostu wylogowanie się z aplikacji EA i ponowne zalogowanie. Spowoduje to zresetowanie ustawień i umożliwi bezproblemowe instalowanie gier.

Odinstaluj i ponownie zainstaluj aplikację EA na swoim urządzeniu.

Powyższe rozwiązania nie przyniosły rezultatu w pozbyciu się komunikatu o błędzie - wystąpił problem i nie mogliśmy dokończyć instalacji? Wygląda na to, że będziesz musiał odinstalować i ponownie zainstalować aplikację EA na swoim urządzeniu. To da ci czystą kartę do pracy i pozwoli bezproblemowo instalować gry. Niestety, będziesz musiał ponownie zainstalować wszystkie inne wcześniej zainstalowane gry, które będą wykorzystywać sporo miejsca. Dlatego upewnij się, że masz potrzebne miejsce, zanim przejdziesz przez proces dezinstalacji.