Używasz programu Outlook jako głównego narzędzia do obsługi wiadomości e-mail, ale masz problemy z pobieraniem załączników? W tym przewodniku pokażemy Ci kilka metod rozwiązywania problemów z Outlookiem, których możesz wypróbować, aby naprawić tę awarię. Podobnie jak w przypadku większości problemów firmy Microsoft, prawdopodobnie konieczne będzie również wprowadzenie pewnych zmian w systemie operacyjnym. Przeczytaj dalej, aby dowiedzieć się, co musisz zrobić.

Najważniejsze informacje:

  1. Jak naprawić program Microsoft Outlook, który nie pobiera załączników w systemie Windows.
  2. Co powoduje, że program Microsoft Outlook nie może zapisać załączników?

Jak naprawić Outlook, który nie może pobrać załączników. Podstawowe informacje i możliwe rozwiązania

Jak wspomnieliśmy we wstępie, istnieje duża szansa, że problem ten dotyczy bardziej systemu operacyjnego Windows niż samej skrzynki pocztowej Outlook, dlatego ważne jest, aby najpierw zająć się podstawowymi kwestiami. Jak zatem uzyskać pomoc w rozwiązaniu tego problemu? Przede wszystkim upewnij się, że zainstalowałeś najnowsze aktualizacje systemu Windows. Jeśli jakiś czas temu chciałeś zabezpieczyć urządzenie i zainstalowałeś zaporę sieciową lub VPN innej firmy, również je wyłącz. Aby jednak ręcznie sprawdzić dostępność aktualizacji systemu Windows, wykonaj następujące czynności.

  • Otwórz Ustawienia, a następnie kliknij Windows Update > Sprawdź aktualizacje

Gdy system Windows będzie aktualny, wykonaj kolejne kroki.

Zaktualizuj program Outlook

Aktualizowanie programu Outlook jest niezbędne do uzyskania dostępu do nowych funkcji i poprawek zabezpieczeń, które mogą wyeliminować istniejące błędy wpływające na załączniki.

  • Otwórz program Outlook.
  • Przejdź do Plik, a następnie wybierz Konto Office po lewej stronie.
  • Po prawej stronie wybierz Opcje aktualizacji.
  • Wystarczy, że naciśniesz pozycję Aktualizuj teraz z rozwijanego menu.
  • Poczekaj, aż wszystkie aktualizacje zostaną zainstalowane i uruchom ponownie urządzenie.

Outlook z przeglądarki internetowej - Wyczyść pamięć podręczną przeglądarki i pliki cookie

Jeśli korzystasz z programu Outlook w przeglądarce internetowej, wyczyść pamięć podręczną przeglądarki i pliki cookie, aby rozwiązać ten problem. Jeśli nie masz 100% pewności, jak to zrobić, poszukaj przewodników, w których będą pokazane wszystkie kroki, które należy wykonać dla najpopularniejszych przeglądarek internetowych.

Wypróbuj aplikację Outlook lub aplikację internetową Outlook

Jeśli problem dotyczy aplikacji Windows, spróbuj użyć wersji internetowej, jeśli się spieszysz. Gdy będziesz mieć trochę czasu, możesz naprawić aplikację Outlook, wykonując omawiane kroki.

Napraw lub zresetuj program Outlook

  • Otwórz Ustawienia na komputerze, przejdź do Aplikacje, a następnie znajdź aplikację Outlook.
  • Następnie kliknij Opcje zaawansowane, przewiń listę w dół i kliknij Napraw lub Zresetuj. Proces jest automatyczny, więc nie będziesz mieć żadnych problemów. Wolę zresetować wszystko, ponieważ ta opcja wydaje się działać lepiej.

Dobrze jest uruchomić ponownie komputer po tym procesie, aby uzyskać najlepsze wyniki. Nie jest to jednak wymóg, a jedynie dobra praktyka. Jeśli nadal występują problemy, równie dobrze można powtórzyć proces dla całego pakietu Office 365.

Obejście - Włącz podgląd załączników.

Chociaż nie jest to „poprawka”, to może w pewnym stopniu pomóc w rozwiązaniu problemu, więc warto spróbować.

  • Otwórz Outlooka.
  • Kliknij Plik i przejdź do Opcji.
  • Wybierz Centrum zaufania, a następnie kliknij Ustawienia Centrum zaufania.
  • Przejdź do Obsługa załączników.
  • Tutaj włącz Podgląd załączników.