Próbujesz streamować muzykę ze Spotify za pomocą aplikacji Spotify w systemie Windows lub Spotify w wersji PWA zainstalowanej przy użyciu Edge lub Chrome? Ten artykuł pokaże Ci kilka różnych sposobów rozwiązania problemu i uruchomienia Spotify na urządzeniu bez irytującego komunikatu „Coś poszło nie tak – spróbuj ponownie załadować stronę”.

Spotify jest obecnie największą usługą strumieniowania muzyki i podcastów na świecie, mimo że na początku tego roku mieli pewne problemy. Wydaje się jednak, że już się z tym uporali. Oczywiste jest, że dla przeciętnego użytkownika polityka nie jest ważna, liczy się usługa i cena serwisu.

W większości przypadków Spotify jest niezawodny i generalnie nie ma żadnych problemów poza tym, że wybrane treści mogą być zablokowane w niektórych regionach, a korzystanie z nich jest niemal niemożliwe bez uruchomienia VPN lub czegoś podobnego. Najczęstszy błąd Spotify jest dość ogólny, komunikat stwierdza po prostu „Coś poszło nie tak – spróbuj ponownie załadować stronę”. Chociaż błąd ten występuje najczęściej na PC, to może pojawić się również na Androidzie i iOS.

Uwaga: przed rozpoczęciem któregokolwiek z poniższych kroków upewnij się, że sprawdziłeś połączenie internetowe. Jeśli twoje połączenie nie działa, poniższe kroki nie rozwiążą tego problemu, dlatego w pierwszej kolejności powinieneś zacząć od sprawdzenia połączenia sieciowego.

Wyloguj się i ponownie zaloguj na swoje konto Spotify, aby rozwiązać problem „Coś poszło nie tak – spróbuj ponownie załadować stronę”.

Jeśli udało Ci się potwierdzić, że Twoje połączenie internetowe działa prawidłowo, musisz wylogować się z konta Spotify, a następnie zalogować się ponownie. To zajmie tylko kilka sekund i może stanowić doskonałe rozwiązanie tego problemu.

Wyczyść pamięć podręczną Spotify, aby naprawić błąd „Coś poszło nie tak – spróbuj ponownie załadować stronę”.

Innym naprawdę dobrym sposobem rozwiązania tego problemu jest wyczyszczenie pamięci podręcznej Spotify na urządzeniu.

Android:

  • Otwórz Ustawienia.
  • Przejdź do zainstalowanych aplikacji.
  • Znajdź Spotify.
  • Przejdź do opcji Domyślna pamięć.
  • Następnie wybierz Wyczyść dane i Wyczyść pamięć.

iOS:

  • Kliknij przycisk Home.
  • Stuknij w Ustawienia.
  • Wybierz Pamięć.
  • Następnie kliknij w Usuń pamięć podręczną.

Windows:

  • Kliknij w prawym górnym rogu i wybierz Ustawienia.
  • Przewiń w dół do miejsca lokalizacji pamięci offline, aby zobaczyć, gdzie jest przechowywana pamięć podręczna.

  • Przejdź do tego folderu na swoim komputerze.
  • Następnie wybierz i usuń wszystkie pliki w tym folderze.

Przeglądarka internetowa wersja Spotify PWA:

  • Musisz otworzyć przeglądarkę i wyczyścić pliki cookies i pamięć podręczną.

Sprawdź aktualizacje Spotify, aby rozwiązać problem „Coś poszło nie tak — spróbuj ponownie załadować stronę”.

Jeśli wyczyszczenie pamięci podręcznej nie rozwiązało problemu, spróbuj zaktualizować aplikację Spotify ze sklepu Windows Store, App Store, Google Play Store lub po prostu pobierz odtwarzacz ze strony internetowej. Po zaktualizowaniu Spotify sprawdź, czy problem został rozwiązany.

Odinstaluj i ponownie zainstaluj Spotify. Android, iOS, Windows, przeglądarka PWA.

Jeśli do tej pory nic nie zadziałało, jedynym rozwiązaniem, jakie Ci jeszcze pozostało jest odinstalowanie i ponowna instalacja Spotify na urządzeniu. Oznacza to odinstalowanie aplikacji lub programu, ponowne uruchomienie urządzenia, a następnie ponowną instalację aplikacji.

  • Jeśli używasz Spotify w wersji PWA, kliknij trzy kropki w prawym górnym rogu okna przeglądarki, najedź kursorem na Aplikacje i kliknij Zarządzaj aplikacjami.
  • Teraz po prostu kliknij pole obok aplikacji Spotify, a zostanie ona odinstalowana z komputera.
  • Gdy to zrobisz, dobrze jest wyczyścić pamięć podręczną i pliki cookies, a następnie ponownie zainstalować Spotify jako aplikację PWA.