Kupiłeś skina w Fortnite, który Ci się nie podoba? Nic nie szkodzi. Teraz możesz go zwrócić i odzyskać walutę w grze. Zobacz, jak zwrócić skina w Fortnite i odzyskać V-Dolce. Możesz też zwrócić inne przedmioty kosmetyczne.

Jak zwrócić skina w Fortnite

Skórki i przedmioty kosmetyczne w Fortnite można kupować za tzw. V-Dolce, czyli wirtualną walutę, którą musimy wykupić za prawdziwe pieniądze. Nie zawsze jednak jesteśmy zadowoleni ze swojego zakupu. Zdarza się, że kupujemy skina, który szybko nam się nudzi lub stwierdzamy, że jednak wolelibyśmy kupić coś innego. Nic nie szkodzi – teraz możesz zwrócić skina w Fortnite i odzyskać V-Dolce, aby wydać je na coś innego.

Odpowiednia opcja została dodana przez twórców do Fortnite w wersji 3.6. Każdy może teraz zwrócić skina w Fortnite i odzyskać wydane na niego V-Dolce, aby kupić sobie coś innego. Trzeba jednak pamiętać, że są pewne ograniczenia i obostrzenia. Zobaczmy, kto może zwrócić skina w Fortnite, po jakim czasie można to zrobić, a także ile razy.

Warunki zwrotu skinów w Fortnite

Zwracać można tylko i wyłącznie przedmioty kosmetyczne zakupione w ciągu ostatnich 30 dni – po upłynięciu 30 dni zakup jest na stałe przypisany do twojego konta i nie można go zwrócić.

Z jednego konta można zwrócić tylko i wyłącznie 3 przedmioty kosmetyczne. Liczba ta się nie resetuje i jest przypisana na zawsze – oznacza to, że nie możesz w kółko zwracać skinów i kupować za odzyskane V-Dolce nowych skórek.  Po wykorzystaniu wszystkich trzech zwrotów opcja ta zniknie z Twojego konta i nie będzie możliwe zwracanie dalszych zakupów, dlatego dobrze się zastanów, co chcesz zwrócić.

W Fortnite możesz zwrócić i odzyskać V-Dolce za:

  • Stroje
  • Lotnie
  • Plecaki
  • Kilofy
  • Emotki

Pozostałych zakupów dokonanych za pomocą V-Dolców NIE można zwrócić – nie zwrócisz więc karnetu bojowego, stopni karnetu, lam, ulepszeń i innych tego typu elementów. Można zwracać tylko i wyłącznie wskazane wyżej przedmioty kosmetyczne.

Jak zwrócić skina w Fortnite?

Zwrotu dokonujemy samodzielnie i nie ma konieczności kontaktowania się z obsługą Epic Games. Wystarczy, że wejdziemy do gry Fortnite, a następnie przejdziemy do zakładki „SKLEP Z PRZEDMIOTAMI”. W dolnym prawym rogu znajdziemy przycisk „Historia zakupów”.

Przejdź do historii zakupów

Jeżeli nie ma przycisku Historia Zakupów, to znaczy, że opcja jest tymczasowa wyłączona przez Epic Games (np. ze względu na problemy lub występujące błędy). W takiej sytuacji należy uzbroić się w cierpliwość i poczekać, aż Epic Games ponownie włączy tę funkcję.

Po kliknięciu w przycisk „Historia zakupów” wyświetli się lista wszystkich przedmiotów kosmetycznych, które zakupiliśmy na swoim koncie. Wybierz z listy po lewej przedmiot, który chcesz zwrócić, zaznaczając go lewym przyciskiem myszy.

Wybierz przedmiot i go zwróć w Fortnite

Po zaznaczeniu wyświetli się podgląd przedmiotu, a także przycisk „Zwróć przedmiot” w dolnym prawym rogu ekranu. Przy opcji zwrotu pojawia się także informacja, ile jeszcze zwrotów nam pozostało. Jeżeli niczego wcześniej nie zwracaliśmy, to do dyspozycji będziemy mieć trzy zwroty.

Aby zwrócić przedmiot w Fortnite, należy kliknąć w przycisk „Zwróć przedmiot”. Pojawi się nowe okienko z zapytaniem, czy na pewno chcesz zwrócić przedmiot. Potwierdź chęć zwrotu i poczekaj, aż operacja zostanie ukończona. Na Twoje konto zostaną przywrócone V-Dolce, a przedmiot zniknie z Twojego ekwipunku (będzie nadal widoczny w historii zakupów jako zwrócony).