Download, sterowniki

Jak włączyć i używać adnotacji w spotkaniach Zoom.

Autor
Juan. M
Data dodania
10.01.2021
Ilość komentarzy
0

Jeśli używasz Zoom od jakiegoś czasu i chciałbyś lepiej zrozumieć niektóre z jego podstawowych funkcji, w tym artykule dowiesz się, jak szybko i łatwo upewnić się, że adnotacje są włączone, abyś mógł zacząć korzystać z niektórych bardziej zaawansowanych opcji  Zoom i aby spotkania mogły być bardziej interaktywne. 

Powiązane: Jak nagrać spotkanie na Zoom bez zgody i wiedzy organizatora

Jeśli jesteś jednym z milionów ludzi, którzy przez ostatnie 12 miesięcy zmuszeni byli do pracy z domu, prawdopodobnie musiałeś wprowadzić kilka zmian w sposobie stylu pracy i zacząć korzystać z nowych programów do kontaktu z ludźmi. Jest więcej niż prawdopodobne, że używasz Microsoft Teams lub Zoom, aby być na bieżąco ze wszystkimi swoimi projektami. 

Dla wszystkich korzystających z Zoom jest kilka funkcji i zaawansowanych ustawień, do których nie można uzyskać dostępu bezpośrednio z aplikacji na Windows, Android i iOS. Konieczne jest przejście na stronę Zoom w celu wprowadzenia kilku istotnych zmian. Jedną z nich jest możliwość korzystania z adnotacji, które może wprowadzać tylko gospodarz danego spotkania. Adnotacje umożliwiają szkicowanie na udostępnionym ekranie, a tablica umożliwia dodawanie tekstu, który mogą zobaczyć wszyscy uczestnicy spotkania.

Szybkie kroki, aby włączyć adnotacje na spotkaniach Zoom.

  1. Zaloguj się do swojego konta Zoom (z przeglądarki)
  2. Przejdź do Ustawień. (link zaprowadzi Cię prosto tam)
  3. Przejdź na kartę Spotkanie 
  4. Przewiń w dół do w spotkaniu (podstawowe)
  5. Włącz przełącznik Adnotacji.
  6. Otwórz aplikację Zoom na swoim urządzeniu.
  7. Kliknij Udostępnij ekran i wybierz tablicę lub inny ekran.
  8. Teraz wybierz opcję Adnotacja z paska menu (w prawym górnym rogu)
  9. Notuj i rysuj, co chcesz.

Uwaga: nie możesz dodawać adnotacji z opcji Tablica.

Podobnie jak w przypadku wszystkiego, jeśli nie chcesz, aby ludzie mieli dostęp do adnotacji lub tablicy, możesz wyłączyć te funkcje, wykonując te same czynności. Po prostu przestaw przełącznik na Wył. Zamiast Wł .

Jak włączyć i używać funkcji adnotacji i tablicy w Zoom?

Aby włączyć adnotacje w Zoom, musisz wykonać następujące czynnościna stronie internetowej Zoom, zanim będziesz mógł uzyskać dostęp z aplikacji Zoom. 

  • Najpierw przejdź do witryny Zoom, zaloguj się na swoje konto, a następnie przejdź do strony ustawień. Można znaleźć link prosto do zakładki ustawień tutaj.
  • Na stronie Ustawienia przejdź do zakładki Spotkanie , a następnie przewiń w dół do Spotkanie (podstawowe) . Dokładne miejsce można znaleźć na poniższym zrzucie ekranu, ponieważ może to być nieco zagmatwane.

  • W tej sekcji powinieneś zobaczyć nagłówek o nazwie Adnotacja. Upewnij się, że przełącznik po prawej stronie ustawienia jest włączony (niebieski). W przypadku większości osób ta funkcja prawdopodobnie będzie domyślnie włączona, jednak mimo to ważne jest, aby to sprawdzić.

 

Skoro adnotacje na Zoom są włączone, jak zacząć ich używać?

Po potwierdzeniu, że adnotacje są włączone, możesz zacząć korzystać z tej funkcji podczas spotkań. Teraz będziesz mógł skorzystać z adnotacji także z poziomu aplikacji Zoom.

  • Najpierw otwórz aplikację Zoom, rozpocznij spotkanie, a następnie kliknij ikonę Udostępnij ekran u dołu ekranu. Spowoduje to wyświetlenie szablonów, które można udostępniać.

  • Z tej listy możesz wybrać opcję Tablica ( Whiteboard), a nowy pusty ekran będzie dostępny do rysowania / pisania.

  • Alternatywnie możesz wybrać jeden z pozostałych ekranów, a następnie kliknąć ikonę Adnotacji w prawym górnym rogu ekranu.

Dołącz do dyskusji

comments powered by Disqus