Jeśli próbujesz się zalogować do Microsoft Teams, ale nie możesz, ponieważ ciągle pojawia się błąd: CAA2000B Nie mogliśmy Cię zalogować. Ten artykuł pokaże Ci kilka różnych sposobów rozwiązania problemu i umożliwi dostęp do swojego konta Microsoft Teams.

Powiązane: Jak otwierać czaty Microsoft Teams w osobnych oknach

Microsoft Teams stał się istotną częścią życia pewnie większości osób pracujących zdalnie. Umożliwia użytkownikom szybką i łatwą wspólną pracę. Pozwala zachować choć odrobinę normalności. Niestety, Microsoft Teams nie zawsze jest najbardziej niezawodną usługą, z szeregiem różnych komunikatów o błędach, które blokują dostęp do aplikacji.

Na szczęście wiele z nich można rozwiązać, wykonując kilka prostych kroków, które pokażemy poniżej. Jeśli korzystasz Microsoft Teams, koniecznie zapoznaj się ze wszystkimi naszymi innymi przewodnikami o Microsoft Teams tutaj. Zanim podłączysz się i rozpoczniesz próby naprawy CAA2000B Nie mogliśmy zalogować Cię do Microsoft Teams, upewnij się, że najpierw zrestartowałeś komputer i że masz najnowszą wersję Microsoft Teams.

Wyczyść pliki pamięci podręcznej aplikacji Microsoft Teams.

Jeśli ponowne uruchomienie systemu nie naprawiło CAA2000B, następną najlepszą rzeczą jest wyczyszczenie plików pamięci podręcznej aplikacji Microsoft Teams. Aby to zrobić, otwórz Eksplorator plików na swoim komputerze, a następnie skopiuj i wklej %appdata%\Microsoft\teams\Cache w pasku adresu i naciśnij Enter.

Spowoduje to przejście bezpośrednio do pamięci podręcznej Microsoft Teams na Twoim komputerze. Teraz wybierz wszystko w tym folderze i usuń. Następnie powtórz proces dla następujących lokalizacji.

%appdata%\Microsoft\teams\pamięć podręczna aplikacji\cache

%appdata%\Microsoft\zespoły\blob_storage

%appdata%\Microsoft\zespoły\bazy danych.

%appdata%\Microsoft\zespoły\GPUcache

%appdata%\Microsoft\teams\IndexedDB

%appdata%\Microsoft\teams\Lokalna pamięć masowa

%appdata%\Microsoft\teams\tmp

Po usunięciu wszystkiego z powyższych lokalizacji Uruchom ponownie komputer. Powinno być możliwe ponowne zalogowanie się do Microsoft Teams.

Wyczyść pamięć podręczną przeglądarki i pliki cookie, aby naprawić błąd CAA2000B w Microsoft Teams.

Jeśli otrzymujesz ten komunikat o błędzie z internetowej wersji Microsoft Teams, musisz wyczyścić pliki cookie i pamięć podręczną przeglądarki. Na szczęście jest to znacznie łatwiejszy proces niż wersja w aplikacji i można go wykonać w kilku prostych krokach. Chociaż te kroki różnią się w zależności od przeglądarki. Jeśli nie masz pewności, jak wyczyścić pliki cookie i pamięć podręczną przeglądarki, zapoznaj się z naszym przewodnikiem tutaj.

Najgorszy scenariusz, jeśli nadal nie możesz zalogować się do Microsoft Teams z powodu błędu CAA2000B?

Jeśli do tego momentu nie znalazłeś rozwiązania, jedyną realną opcją jest odinstalowanie Microsoft Teams na urządzeniu, a następnie ponowne zainstalowanie go po ponownym uruchomieniu systemu. Dzięki temu uzyskasz czyste konto i będziesz mógł normalnie logować się do aplikacji Teams. Nie jest to idealne rozwiązanie, ale sprawdzi się w 100% przypadków. Jeśli nic innego nie zadziała, to mimo, że nie idealne, jest skuteczne rozwiązanie.