W po艂owie 2009 wed艂ug bada艅 firmy ComScore, pi臋cioletni Facebook posiada艂 70.278 milion贸w unikalnych u偶ytkownik贸w w USA za艣 MySpace 70.237 milion贸w. Wydawa膰 by si臋 mog艂o 偶e portale id膮 艂eb w 艂eb, niestety to tylko pozory. W kwietniu 2009 roku MySpace m贸g艂 pochwali膰 si臋 71 milionami u偶ytkownik贸w za艣 Facebook jedynie 67.481 milionami. MySpace posiada艂 wi臋ksz膮 liczb臋 u偶ytkownik贸w, lecz byli to jedynie u偶ytkownicy z USA. Je偶eli chodzi o u偶ytkownik贸w na ca艂ym 艣wiecie Facebook zdeklasowa艂 rywala, przy jedynie 123 milionach u偶ytkownik贸w portalu MySpace portal Facebook posiada艂 ponad 307 milion贸w unikalnych u偶ytkownik贸w na ca艂ym 艣wiecie. Na dzie艅 dzisiejszy Facebook przewy偶sza liczb膮 u偶ytkownik贸w portal MySpace w USA oraz na 艣wiecie. Przepa艣膰 pomi臋dzy nimi staje si臋 coraz wi臋ksza. Facebook og艂osi艂 niedawno 偶e liczba unikalnych u偶ytkownik贸w portalu na 艣wiecie przekroczy艂a 500 milion贸w. W tym samym czasie MySpace skupi艂o si臋 g艂贸wnie na dostarczaniu u偶ytkownikom informacji na temat muzyki oraz film贸w. Tak oto portal MySpace opu艣ci艂 grono portali spo艂eczno艣ciowych i zmieni艂 swoje przeznaczenie, jest to w pewnym sensie poddanie si臋 i akceptacja zwyci臋stwa portalu Facebook kt贸ry jest w tej chwili najpopularniejszym portalem spo艂eczno艣ciowym na 艣wiecie.