mBiuro Plus Download

mBiuro Plus to kompletny zestaw wszystkich funkcji potrzebnych do obsługi sklepu czy działu handlowego pod postacią jednego programu. Za pomocą aplikacji możemy zarządzać sprzedażą, zamówieniami, bazą kontrahentów oraz towarów, jak również prowadzić kalendarz zadań i obowiązków.

Podczas pierwszego uruchomienia, użytkownik wypełnia dane dot. swojej firmy oraz ustala rodzaj wystawianych dokumentów. Do dyspozycji są tu faktury sprzedaży, proforma, zaliczkowe, paragony fiskalne oraz rachunki. Program pozwala także na wybór szablonu dokumentów, które różnią się od siebie układem oraz wyglądem. Możemy również ustawić własne logo firmy, dzięki czemu będzie ono widnieć na każdym wystawianym w programie dokumencie. Wszystkie dokumenty wystawione w programie możemy śledzić za pomocą odpowiedniej zakładki, która kataloguje dokumenty transakcyjne.

Interfejs programu jest przyjemny dla oka, łatwy w użyciu i bardzo intuicyjny. Do wyboru jest kilka wersji kolorystycznych. Praca z programem to czysta przyjemność, a to dzięki dobremu rozmieszczeniu wszystkich elementów. Zakładki z poszczególnymi funkcjami umieszczone są w pasku bocznym - pracownicy firmy z pewnością szybko przyzwyczają się do takiego układu i nie będą mieli problemów z opanowaniem aplikacji. Przy wystawionych fakturach wyświetlony jest numer zamówienia w systemie, zatem za pomocą jednego kliknięcia myszki pracownik może podejrzeć lub edytować odpowiednie zlecenie.

mBiuro Plus pozwala na prowadzenie bazy wszystkich kontrahentów oraz towarów i usług. W każdej chwili mamy dostęp do pełnej listy osób i firm, jak również możemy ją edytować i dodawać nowe pozycje do kartoteki. Wszystkie wpisy można posegregować w odpowiednie kategorie (np. utworzyć podział na nabywców i dostawców). W taki sam sposób działa magazyn produktów i usług, do którego pracownicy mogą dopisywać nowe pozycje lub edytować istniejące. Podczas dodawania możemy skorzystać z wbudowanego modułu do generowania indeksów towarów.

Zakładka z zamówieniami pozwala śledzić wszystkie złożone zlecenia. Dla każdego zlecenia możemy wygenerować fakturę lub inny dokument, wysłać zamówienie pocztą elektroniczną, zapisać w formacie PDF lub stworzyć nowe zamówienie na podstawie istniejącego. W szybki sposób możemy oznaczać zamówienia jako zrealizowane oraz jako opłacone, co pozwala na późniejsze filtrowanie wyników i wyświetlanie np. tylko te, które zostały opłacone ale jeszcze nie wysłane.

Na uwagę zasługuje także ekran startowy programu, na którym wyświetlany jest bilans w postaci graficznego wykresu, lista nadchodzących terminów, harmonogram zadań, własne notatki (w formie żółtych karteczek przypiętych do ekranu) oraz najnowsze wiadomości gospodarcze z Polski.