Download, sterowniki

Jak naprawić Sklep Play, gdy nie działa na Androidzie

Autor
Błażej Starosta
Data dodania
27.07.2016
Ilość komentarzy
139

Sklep Play, czyli źródło nowych aplikacji i gier, to dla wielu podstawa korzystania z Androida. Może on jednak ulec awarii na naszym urządzeniu i się nie włączać lub wyrzucać błędy przy pobieraniu aplikacji. Jak sobie z tym poradzić?

Google Play - jak naprawić Sklep Play

Sklep Play może odmówić posłuszeństwa na różne sposoby, na szczęście da się go dość prosto naprawić. Jest wiele metod, które pomogą przywrócić jego prawidłowe działanie.

1. Wyczyść cache aplikacji Sklep Play

W większości przypadków wystarczy, że wyczyścimy pamięć cache aplikacji Sklep Play. To przestrzeń, w której przechowywane są tymczasowe dane pozwalające przyspieszyć otwieranie poszczególnych stron Sklepu. Mogą się jednak wkraść tam błędy, przez co Sklep nie działa prawidłowo.

Aby usunąć cache, należy wejść do ustawień w Androidzie, a następnie przejść do zakładki „Aplikacje”. W menedżerze aplikacji udajemy się do zakładki ze wszystkimi programami i wyszukujemy na liście Sklepu Play.

Wyczyść pamięć podręczną Sklepu Play

Po wejściu do szczegółów Sklepu wyszukujemy opcji „Wyczyść pamięć podręczną”.

2. Wyczyść wszystkie dane Sklepu Play

Jeżeli powyższa opcja usunięcia samej pamięci podręcznej nie pomogła, to możemy wyczyścić wszystkie dane tej aplikacji. Wchodzimy ponownie do szczegółów Sklepu Play, tym razem jednak wciskamy przycisk „Wyczyść dane”.

3. Odinstaluj aktualizację Sklepu Play

Sklep Play co jakiś czas się automatycznie aktualizuje. Podczas aktualizacji może dojść do problemów. Warto spróbować odinstalować aktualizacje i przywrócić domyślną wersję Sklepu i pozwolić się aplikacji zaktualizować jeszcze raz.

Odinstalowywanie aktualizacji Sklepu Play

Aby to zrobić, wchodzimy ponownie do szczegółów Sklepu Play i tym razem korzystamy z opcji „Odinstaluj aktualizacje”.

4. Wyczyść cache aplikacji „Usługi Google Play”

Sklep Play polega na usługach Google Play. Jeśli powyższe rozwiązania nie pomogły, to warto spróbować wejść do szczegółów aplikacji „Usługi Google Play”, a następnie wyczyścić pamięć podręczną.

Szczegóły Usług Google Play

5. Upewnij się, że włączona jest aplikacja „Menedżer pobierania”

Menedżer pobierania umożliwia pobieranie plików na Androidzie i jest wymagany do prawidłowego działania Sklepu Play. Jeżeli Menedżera pobierania zostanie wyłączony, to Sklep Play nie będzie działać.

Na liście aplikacji w ustawieniach Androida wyszukujemy pozycji „Menedżer pobierania”, a następnie wchodzimy do niej. Jeśli wyświetla się przycisk „Wyłącz”, to znaczy, że menedżer działa poprawnie (nie wyłączamy go).

Szczegóły menedżera pobierania w Androidzie

 

Jeżeli jednak jest przycisk „Włącz”, to znaczy, że z jakieś przyczyny menedżer jest aktualnie wyłączony i należy go włączyć.

6. Usuń konto Google i dodaj je ponownie

Ponowne podłączenie naszego konta Google może pomóc rozwiązać problemy ze Sklepem. Udajemy się do ustawień w Androidzie, ale tym razem przechodzimy do zakładki „Konta”. Wybieramy konta Google, wchodzimy w szczegóły swojego konta, a następnie usuwamy je z telefonu.

Po wszystkim uruchamiamy telefon ponownie. Przechodzimy znowu do ustawień konta i wybieramy opcję „Dodaj nowe konto”. Wybieramy konto Google i ponownie wpisujemy dane do swojego konta.

7. Skorzystaj z innego konta Google

Czasami problem leży po stronie naszego konta Google i warto spróbować skorzystać z innego konta do pobierania aplikacji. Zgodnie z powyższym punktem usuń całkowicie z telefonu wszystkie informacje o dotychczasowym koncie Google, a następnie przejdź do formularzu rejestracji nowego konta Google i dokonaj rejestracji.

Utwórz nowe konto Google dla Androida

Zarejestruj snowe konto, ale nie dodawaj go jeszcze w telefonie. Zanim to zrobisz, skorzystaj z poprzednich rozwiązań i wykonaj instrukcje czyszczenia danych i pamięci cache aplikacji Sklep Google Play oraz Usługi Google Play. Dopiero po wykonaniu czyszczenia przejdź w Androidzie do "Ustawienia > Konta" i wybierz dodawanie nowego konta Google. Po zalogowaniu się spróbuj skorzystać ze Sklepu Play. Jeśli Sklep się odblokował, to możemy pozostać na nowym koncie lub spróbować teraz powrócić na swoje stare konto.

8. Sprawdź ustawienia daty i godziny

Może wydawać się to mało istotne, ale prawidłowo ustawiona data i godzina może być konieczna do zalogowania się na serwerach Google. Jeśli mamy źle ustawioną datę lub czas, to serwery Google mają problemy z synchronizowaniem ustawień. W efekcie nie możemy zalogować się do Sklepu Google Play.

Ustawienia daty i godziny w Androidzie

Przejdź w Androidzie do "Ustawienia > Data i czas" i najlepiej ustaw automatyczną konfigurację daty i czasu. Jeśli jednak do tej pory wszystko było ustawione na wartości automatyczne, to spróbuj przestawić je na wartości ręczne i wpisz dokładną godzinę i datę. Jest szansa, że może to pomóc w zalogowaniu się do Sklepu Play.

9. Korzystasz z VPN lub Proxy? Wyłącz je

Jeśli korzystacie z serwerów VPN lub Proxy, to mogą być one powodem występowania problemów z połączeniem się ze Sklepem Play. Ustawienia Proxy można sprawdzić w prosty sposób. Jeśli łączysz się przez Wi-Fi, to przejdź do "Ustawienia > Wi-Fi", a następnie przytrzymaj palec na sieci, do której jesteś podłączony. Z menu kontekstowego wybierz "Modyfikuj sieć".

Pojawią się opcje sieci Wi-Fi. Zaznacz pole "Pokaż opcje zaawansowane" i upewnij się, że w polu "Ustawienia serwera proxy" jest wybrana wartość "Brak". 

Druga opcja to VPN - tu możemy się łączyć na różne sposoby. Pierwsza to wykorzystanie aplikacji do łączenia się z sieciami VPN. Jeśli taką masz, to spróbuj ją wyłączyć lub całkowicie usuń. Drugą metodą na łączenie się z VPN jest dodanie VPN do ustawień sieci. Przejdź do "Ustawienia", a następnie wybierz "Więcej..." w zakładce "Sieci zwykłe i bezprzewodowe". Otwórz zakładkę "VPN" i upewnij się, że na liście nie masz skonfigurowanego żadnego połączenia z siecią VPN. Jeśli masz, to je usuń.

10. Wyłącz aplikacje, które blokują dostęp do Internetu

Na Androida znajdziemy wiele aplikacji, które służą do zarządzania połączeniem internetowym. Umożliwiają one np. blokowanie dostępu do Internetu poszczególnym aplikacjom. Niektóre urządzenia (np. Huawei) mają wbudowaną funkcję, która pozwala zarządzać aplikacjami pod kątem łączności z siecią ("Ustawienia > Zarządzanie transmisją danych > Apikacje sieciowe" - upewnij się, że Sklep Play ma uaktywniony dostęp do Internetu przez Dane komórkowe).

Blokada dostępu do Internetu w Huawei

Jeśli masz taką aplikację (np. noRoot Firewall) to upewnij się, że nie jest ona ustawiona w taki sposób, że blokuje dostęp Sklepowi Google Play na łączność z Internetem. Możesz też spróbować całkowicie ją usunąć na potrzeby testów.

11. Spróbuj innego połączenia z Internetem

Próbujesz połączyć się ze Sklepem Play za pomocą Wi-Fi? W takim razie wyłącz całkowicie sieci bezprzewodowe i uaktywnij transmisję danych komórkowych. Sprawdź, czy problem z łącznością ze Sklepem Play występuje również na Internecie mobilnym. Jeśli z kolei cały czas próbujesz się łączyć ze Sklepem za pomocą Internetu mobilnego, to spróbuj wykonać to na odwrót - wyłącz dane komórkowe i uaktywnij tylko sieć Wi-Fi.

12. Sprawdź wyłączone aplikacje w Androidzie

Wielokrotnie pokazywaliśmy, jak wyłączyć wbudowane aplikacje w Androidzie. Często jest tak, że w telefonie otrzymanym od operatora znajduje się mnóstwo niepotrzebnych aplikacji i wtedy je wyłączamy. Niestety, może się okazać, żę część z nich jest potrzebna do prawidłowego działania Sklepu Play. Być może zupełnie przypadkiem wyłączyłeś aplikacje lub usługi systemowe, bez których Sklep Play nie może działać (jak wspomniany wcześniej "Menedżer pobierania").

Udaj się do "Ustawienia > Aplikacje" lub "Ustawienia > Zarządzaj aplikacjami", a następnie przejdź do zakładki z wyłączonymi aplikacjami (lub przewiń zawartość na sam dół listy). Pojawią się wszystkie wyłączone w telefonie aplikacje. Sprawdź, czy nie ma wśród nich pozycji związanych z usługami systemowymi. Jeśli czegoś nie jesteś pewien, to włącz ponownie.

13. Wymuś instalację jakiejkolwiek aplikacji za pomocą komputera

Aplikacje ze Sklepu Play możemy również instalować za pomocą komputera. Wystarczy, że w przeglądarce internetowej na komputerze wejdziemy na stronę Sklepu Play.

Przejdź do Sklepu Play

Zaloguj się na komputerze na to samo konto Google, z którego korzystasz w telefonie. Następnie wyszukaj jakiejkolwiek aplikacji w Sklepi Play. Wybierz ją i kliknij "Zainstaluj" - pojawi się nowe okienko z wyborem urządzenia, na którym chcemy zainstalować aplikacje. Sklep Play wyszuka wszystkie smartfony i tablety połączone z tym kontem Google i umożliwi zdalną instalację aplikacji.

Zdalna instalacja aplikacji ze Sklepu Play

Wybierz swoje urządzenie z listy i potwierdź instalację. Po chwili na telefonie podłączonym do Internetu powinna zacząć pobierać się aplikacja. Jest duże prawdopodobieństwo, że gdy do tego dojdzie, Sklep Play w końcu się "odblokuje" i teraz będzie uruchamiać się już normalnie w telefonie.

14. Przywróć ustawienia domyślne telefonu (ostateczność)

W ostateczności, gdy nic już nie pomaga, a Sklep Play nie działa od dłuższego czasu, możemy wykonać reset telefonu i przywrócić domyślne ustawienia. Należy pamiętać, że stracimy wszystkie dane, SMS-y czy zdjęcia przechowywane w wewnętrznej pamięci telefonu.

Resetowanie telefonu do ustawień domyślnych

Aby przywrócić ustawienia domyślne, należy przejść do ustawień, po czym wybieramy „Kopia i kasowanie danych”. Wybieramy „Ustawienia fabryczne” i czekamy, aż telefon zresetuje się do domyślnych ustawień.

Dołącz do dyskusji

Błażej Starosta

26.09.2016

W artykule masz opisanych 14 sposobów, którymi możesz spróbować to naprawić. Jeśli żadne metody z artykułu Ci nie pomogły, to konieczne może być przeinstalowanie oprogramowania w telefonie. Innych opcji już zbytnio nie ma.

Jasmin

24.09.2016

Mam htc desire 820 i co kilka minut wyskakuje mi informacja, o tym że "Usługi Google play zostały zatrzymane" nie działa nic związanego z google. Nie działa mi sklep Play przez co nie mogę zrobić aktualizacji innych aplikacji. Co mam robić?! Pomocy !!!

Błażej Starosta

21.09.2016

Najprawdopodobniej jakieś uszkodzenie w systemie operacyjnym + na partycji Recovery, z której przywracane są ustawienia fabryczne. Może pomóc przeinstalowanie od zera systemu operacyjnego lub zainstalowanie Custom ROMu (niestandardowego ROMu typu CyanogenMod).

destinyRAY100

20.09.2016

A co zrobić w przypadku, gdy żaden z 14. sposobów nie pomoże? Jaka może być inna przyczyna?

Xdaria

19.09.2016

witam ,mam taka sprawe, gdyz zresetowano mi telefon. (sony xperia Z). Po zresetowaniu chcialam sciagnac Mesendrzera. Problem taki ze ani sklepu play nie ma ,ani zadnej aplikacji co by szlo wejsc na te internet. Prosze pomuscie :(

Błażej Starosta

29.07.2016

Ten model jest jakiś felerny albo po prostu któraś wersja Sklepu Play jest z nim wybitnie niekompatybilna. Ostatnio męczyłem się z tym model, bo ojciec mojej dziewczyny go ma. Ten sam błąd - obojętnie co kombinowałem, to i tak Sklep Play wywalał ten błąd. Obstawiam, że jedyne, co może pomóc, to przywrócenie ustawień fabrycznych z poziomu trybu Recovery (usuwa wszystkie dane) lub nawet wgranie zupełnie od nowa oprogramowania np. za pomocą programu ODIN. Wyjątkowo toporny na wszelkie próby ratowania telefon. Ja niestety tych "ostatecznych" rozwiązań nie mogłem zastosować, bo w telefonie było za dużo danych, a nie chciało się nikomu robić kopii zapasowej.

Troju

28.07.2016

Witam. Kupiłem używany telefon Samsung Galaxy S Advance i po zresetowaniu go poprzez przywrócenie ustawień fabrycznych i po wejsciu w Sklep Google Play dostaje komunikat - " Aplikacja Sklep Googe Play ( proces com.android.vending) została nieoczekiwanie zatrzymana. Spróbuj ponownie. " Oczywiście za każdym razem jest tak samo, czyszczenie danych i pamięci cache nic nie daje. Można prosic o jakąś pomoc ? sugestie ?

niki

15.07.2016

mam problem, SONY Xperia S - od początku sklep play nie działa, facebook nie może się zalogować, tak samo z resztą jak watsapp... próbowałam naprawić oprogramowanie przez xperię companion - wyskakuje mi błąd EU 2003... przywróciłam do ustawień fabrycznych, próbowałam aktualizować oprogramowanie .... niestety zero skutku ... dodam że telefon ściągnięty z Chin ... proszę o pomoc

paula fogpie sso

27.03.2016

Mi się tesz tak zrobiło i co mam zrobić ten sposub mi niedziała

Błażej Starosta

25.03.2016

Próbowałaś wykonać wszystkie porady za artykułu? Być może jakiś problem z samą aplikacją Sklep Play wyskoczył. Sprawdź, czy nie ma dla niej dostępnej aktualizacji lub zaktualizuj go ręcznie - tu masz poradnik http://www.download.net.pl/jak...

Gosiaak

24.03.2016

Ściągnełam nową aktualizacje telefonu i sklep play przestał działać..

Błażej Starosta

24.03.2016

Próbujesz pobierać przez Wi-Fi czy przez dane komórkowe? Próbowałeś spróbować ściągnąć coś za pomocą innego połączenia internetowego? Jeśli wszystkiego w artykule próbowałeś, łącznie z resetowaniem całego telefonu do ustawień fabrycznych, to obawiam się, że jedyne co można zrobić, to wgrać ponownie oprogramowanie (nie wiem jednak, jak to zrobić na myPhone, nie znam narzędzi od tego producenta). Reset do ustawień fabrycznych powinien zresetować wszystkie twoje ustawienia do oryginalnych, więc przełączanie czegoś w opcjach wydaje się być bezcelowe. Możesz jednak popróbować jeszcze inne metody - oficjalna strona Google oferuje różne rozwiązania: https://support.google.com/goo... (jak wybierzesz, że podane rozwiązanie nie pomogło, to pojawi się inna metoda, próbuj do skutku).

krissuu

24.03.2016

Witam
Ostatnio kiedy próbuje pobrać cokolwiek ze Sklepu Play to na pasku powiadomień (przy pasku stanu pobierania) wyskakuje mi polecenie "wstrzymano" i nie mogę nic pobrać. Wszystkiego w artykułu probowalem lecz nic nie skutkuje. Telefon do myPhone LUNA.
Pozdrawiam

Błażej Starosta

22.03.2016

Jeśli absolutnie nic nie pomaga, łącznie z resetowaniem telefonu do ustawień fabrycznych, to obawiam się, że jedyne, co może pomóc, to przeinstalowanie całego Androida. Nie jest to najłatwiejszy proces, choć dużo zależy od modelu telefonu. Możesz jeszcze ewentualnie spróbować wykonać czyszczenie telefonu, ale nie z poziomu ustawień Androida, ale z poziomu trybu Recovery (podaj mi jaki masz model telefonu, to powiem CI, jak wejść do recovery i jak go zresetować w ten sposób).

Jessixa

22.03.2016

Sklep play nie chce mi pobrac zadnej aplikacji :/ probowalam wszystkiego oprocz wlaczania menadzera pobierania bo tego nie mam. Resetowalam telefon 2 razy i dalej jest to samo..

Agnieszka Napora

02.03.2016

od jakiegoś czasu nie mogę zainstalować wiekszosci aplikacji, wyskakuje mi kod błędu 18. nie działają te wszystkie wskazówki, nie podziałało tez przywrócenie ustawień fabrycznych. tel to samsung galaxy s3 mini

Błażej Starosta

26.02.2016

No cóż, to prawda Joanno, przywrócenie ustawień fabrycznych pomaga, jest o tym z resztą wspomniane w artykule jako metoda ostateczna. Obstawiam (a przynajmniej mam taką nadzieję), że osoby, które piszą w komentarzach wykonały już wszystkie kroki opisane w artykule i proszą o dalszą pomoc. Ala wspominała, że wykonała dwukrotnie przywracanie ustawień, ale problem nadal występuje. W takim wypadku faktycznie pozostaje przeinstalowanie całego ROMu z Androidem - można to zrobić samodzielnie, ale wymaga pewnej znajomości kwestii technicznych, albo poprosić o pomoc w serwisie.

Joanna Kasprzak

25.02.2016

Ja mialam taki sam problem z aplikacja sklep pley i z innymi tez , prawie wszystkie aplikacje mi niedzialaly,przenioslam konakty na karte pamieci .Wyczyscilam ustawienia fabryczne w telefonie Wszystko teraz dziala jeszcze lepiej mam wszystko i jeszcze wiecej aplikacji .Polecam ten sposob.

Błażej Starosta

19.02.2016

Szczerze mówiąc, to ciężko mi znaleźć przyczynę w takim razie - właściwie jedyna rzecz, która Tobie pozostała do zrobienia z punktu widzenia oprogramowania, to przeinstalowanie całego Androida. Niestety z marką MyPhone nie miałem do czynienia i nie wiem nawet, czy jesteś w stanie znaleźć gdzieś obrazy oryginalnego oprogramowania wraz z narzędziami do instalacji. Możesz spróbować jeszcze wyczyścić telefon do ustawień fabrycznych, ale nie za pomocą interfejsu Androida, tylko za pomocą trybu Recovery (musisz uruchomić telefon za pomocą odpowiedniej kombinacji przycisków, nie wiem niestety, jaka ona jest dla tego modelu).

Inviii

19.02.2016

Witam. Od trzech dni nie moge uruchomic ponizszych aplikacji:
-Sklep Google Play, Filmy Play, Google +, Ksiazki Play, Kiosk Play,
-Youtube
-Facebook
Aplikacje te po kliknieciu na ikonke "migaja" tzn uruchamiaja sie i wylaczaja sie po 1-5 sekundach. Probowalam czyscic pamiec podreczna, dane aplikacji, ponownie laczyc konto email z aplikacja, odinstalowywac aktualizacje, a nawet dwukrotnie resetu telefonu do ustawien fabrycznych. Niestety nic nie pomoglo.
Inne aplikacje typu gry lub narzedzia dzialaja bez problemu. Wszustkie aplikacje, ktore sciagalam pobierane byly ze sklepu Google a wiec byly aplikacjami zaufanymi.
Czy jest jakis sposob by naprawic niedzialajace aplikacje? Nie ukrywam, ze jest to uciazliwe w czasie normalneho uzytkowania telefonu.
Telefon: MyPhone Fun 4, Android ver. 5.1 Lollipop

Pozdrawiam.

Błażej Starosta

17.02.2016

Możesz jeszcze przeinstalować oryginalne oprogramowanie w Androidzie, ale jest to nieco trudniejsze zadanie. Jaki masz model telefonu?

Stefanek Peałowski

16.02.2016

Sprawdz czy masz dobrze ustawioną godzinę i zrób to co jest tu napisane, chyba pomoże

Mical

15.02.2016

No fajnie ale nawet reset nie pomaga.

Luna

15.02.2016

Witam! Mam problem z aplikacją sklep play. Aplikacja nie działa mi ani na tablecie ani na komórce. Zmieniłam konto Google, wyczyściłam dane aplikacji, usunęłam aktualizacje, pobrałam nową aplikację i resetowałam oba urządzenia i nic. Przy próbie zalogowania do sklepu Play wyskakuje mi błąd RH-01 i nie mogę się zalogować do sklepu. Co mam zrobić bo jestem bezradna.Proszę o pomoc.

Błażej Starosta

15.02.2016

A jesteś pewien, że masz najnowszą wersję Usług Google Play? https://play.google.com/store/...

Może jest jakaś aktualizacja jednak dostępna. Wejdź też do Menedżera aplikacji i upewnij się, że ta aplikacja jest włączona (może ją dezaktywowałeś?). Spróbuj też po instalacji uruchomic telefon ponownie.

Błażej Starosta

15.02.2016

Jaki model telefonu? Z tego, co widzę po komunikacie, to problem jest trochę szerszy - wyświetla się informacja o aplikacji "Market" a nie "Sklep Play". To stara nazwa Sklepu Play zanim jeszcze został Sklepem Play ;) Prawdopodobnie aplikacja nie może się zaktualizować do nowszej wersji i tu leży problem. Możesz spróbować ręcznie pobrać z sieci plik "APK" (instalator aplikacji) z najnowszą wersją Sklepu Play, przekopiować do telefonu i ręcznie zainstalować z poziomu menedżera plików.

http://www.apkmirror.com/apk/g...

Wejdź w powyższy link i ściągnij plik APK, podłącz telefon kablem USB do komputera, skopiuj plik do pamięci lub na kartę SD. Następnie w telefonie wejdź do "Ustawienia > Zabezpieczenia" i zaznacz opcję "Nieznane źródła" (pozwoli to na ręczne instalowanie aplikacji z plików APK). Teraz otwórz dowolną przeglądarkę plików w telefonie i otwórz skopiowany z komputera plik APK i potwierdź instalację. Sprawdź, czy coś pomogło i czy w ogóle udało się zainstalować.

Błażej Starosta

15.02.2016

Super, dzięki za info :)

Nizax

14.02.2016

Pokombinowałem i włączyłem aplikację "Synchronizacja" i poszło... Dzięki za nakierowanie :)

Agnieszka Szwarc

14.02.2016

przy wlaczaniu marketu wyskakuje mi taka informacja " Aplikacja Market (proces.com.android.vending) zostala niespodsziewanie zatrzymana. Sprobuj ponownie. Wyczyszczenie danych aplikacji nie pomoglo, reset tez nie. Co jeszcze moge zrobic? HELP

anty_sklep_play

13.02.2016

Zainstalowałam sobię GG i wyskakuje że trzeba zainstalować usługi google play no to zainstalowałam i jak się loguję wyskakuje takie coś: Aplikacja GG nie będzie działać, jeśli nie zaktualizujesz Usług Google Play. Proszę o pomoc kto już miał ten problem. Dodam że ten cały sklep play powinien ludziom płacić za nerwy bo się nie znają na robocie a usługi karzą aktualizować kiedy się nie da

Błażej Starosta

08.02.2016

Androida można dość łatwo przeinstalować samemu - nie wiem, ile to kosztuje w punkcie Play i jaki jest czas trwania, ale jakbyś chciała, to mogę Cię pokierować odpowiednio, co i jak zrobić. Nie jest to trudne. Wszystko zależy od dokładnego modelu telefonu.

Błażej Starosta

08.02.2016

Wygląda to trochę tak, jakby wyczyściły Ci się dane wszystkich aplikacji (aplikacje zostały, ale powiązane z nimi dane zostały usunięte). Mówisz, że w Sklepie Play był błąd? Obstawiam, że próbowałaś wykonać te operacje, które opisaliśmy w tekście? Spróbuj może wykonać całkowity reset do ustawień domyślnych, skoro i tak już większość danych straciłaś (to, co zostało możesz sobie gdzieś przekopiować np. kablem USB do komputera).

cytrynkayellow

08.02.2016

Czesc mam problem z samsungiem galaxy trend..
Dzisiaj rano byl pod ladowaniem gdy wstalam zobaczylam ze jest wylaczony i nie reaguje na nic wiec musialam wyjac baterie zrobilam tak i wlaczylam nie mialam zdjec kontaktow i wiadomosci wygladal tak jakby byl zresetowany ale mialam dalej moje zainstalowane aplikacje...kiedy chcialam wejsc na sklep play wyskoczyl mi blad serwera..mialam wifi i wszystko ale nie chcialo mi wejsc ciagle mi wyskakiwalo ze musze zainstalowac google+ od nowa klikalam ok i wchodzilo mi na sklep i byl blad wiecie jak to naprawic??

ala

07.02.2016

Dziękuje, przesłałam aplikację z tableta ale nie otwiera się. Przesłałam też sklep play i servis ale zawiesza się albo jest info że sklep play ( proces com android vending) zatrzymał sie. Chyba pójde do punku play i poprosze o reinstalacje androida. W kazdym razie diękuje z apomoc.

Błażej Starosta

04.02.2016

Co to za aplikacja? Może będzie możliwość udostępnienia jej w inny sposób. Istnieje możliwość wysyłania aplikacji z jednego telefonu na drugi np. przez Bluetooth lub WiFi. Zobacz nasz poradnik na ten temat: http://www.download.net.pl/jak... - dzięki temu uda Ci się zainstalować aplikację bez korzystania ze Sklepu Play na swoim telefonie. Niestety ciężko poradzić mi coś konkretniejszego, skoro wykonałaś już wszystkie kroki podane w artykule, łącznie z czyszczeniem danych aplikacji Google Play Services Framework, Usługi Google Play i Sklep Play.

ala

03.02.2016

Proszę o jakąś poradę, nnie zalezy mi na innych aplikacjach ze sklepu tak bardzo jak na bankowej która można zainstalowac tylko poprzez sklep play.

ala

02.02.2016

Dwa razy wróciłam do ustawien fabrycznych ale i tak nie mogę otworzyć sklepu , jest komunikat aplikacja zosrala niespodziewanie zatrzymana, probuj ponownie. próbuję i ciągle to samo.

Błażej Starosta

01.02.2016

Niestety mogę polecić jedynie próbę wykonania tego samego ponownie - wyczyść dane i pamięć podręczną, może spróbuj usunąć i dodać jeszcze raz konto Google, a następnie zrestartuj telefon.

PrincessDaisy

29.01.2016

Witam, mam problem ze sklepem play. Udało mi się to wczoraj naprawić, ale dziś mam znów ten sam problem. Gdy próbuję zainstalować jakąkolwiek aplikację to zawsze się zatrzyma i już nie idzie dalej. Zostaje na tym samym procencie. Co robić?

pati

14.01.2016

Hej mam problem
Na tablecie wyskakuje mi co chwilę
Niestety proces com Google process gapps został zatrzymany

huaweii

04.01.2016

Witam mam problem ze sklepem google play.aplikacja wgl się nie uruchamia.naciskając na ikonę włącza się sklep play i odrazy wyłącza .probowalam zrobić jak powyżej jednak nie mogę usunąć nawet konta google ponieważ naciskając na to w ustawieniach nie reaguje i cofa mnie do opcji zarządzanie kontem.inne konta działają jednak google nie reaguje .mój telefon to huawei ascend .proszę o poradę co zrobić

Bella

04.01.2016

A czy jak sie wyczysci to usuną sie jakieś dane np. Zdjecia, pliki itp.???

Jakub

24.12.2015

Mam problem gdyż kiedy włączam sklep play (próbowałem wszystkiego) to na chwile się włącza i znika nic mi nie pomgło proszę o pomoc

Kinga Katarzyna Pawłowska

17.12.2015

witam ja nie moge pobrac zadnej aplikacji sony ericsson xperia neo v .Wyskakuja uwierzytelnianie w google talk nie powiodlo sie oraz rpc:s7 .... POMOCY ;)

Linkesa

06.12.2015

Witam mam problemy ze sklepem play bo gdy się rejestruję to wyskakuje nieprawidłowa nazwa a gdy zalogować nie można powiązać stabilnego połończenia a jestem połończona z internetem błagam o pomoc

Błażej Starosta

26.11.2015

Wyświetla się jakiś kod błędu? Jak dokładnie brzmi komunikat?

Kamil Polczynski

26.11.2015

Mam problem po ustawieniach fabrycznych i mi sie pojawia blad przy pobieraniu

Kamil Polczynski

26.11.2015

Ja mam problem bo zrobilem ustawienia fabryczne i mialem market android i mialem problem ze zmianom na sklep play i nie moglem a gdy juz mam ten sklep przy pobieraniu wyskakuje mi blad i co teraz

Kamil Polczynski

26.11.2015

Ja przywrocilem ustawienia fabryczne i najpierw mialem problem z market androida zamienic na play store a jak juz udalo mi sie to zamienic to mi pojawia sie blad przy pobieraniu

Błażej Starosta

23.11.2015

A czy to samo dzieje się, gdy próbujesz połączyć się ze Sklepem Play za pomocą danych komórkowych (internet mobilny)? Osobiście się z tym nie spotkałem, ale ostatnio czytałem, że powodem w niektórych urządzeniach jest... router! Okazuje się, że sposób zabezpieczenia naszej sieci Wi-Fi może powodować jakieś problemy ze Sklepem Play na Androidzie. Na zagranicznych forach spotkałem się z kilkoma postami, w których osoby twierdziły, że zmiana zabezpieczenia tymczasowo z WPA2 na WEP w ustawieniach routera sprawiła, że połączenie mogło być nawiązane bez problemu przez Wi-Fi. Problem w tym, że WEP jest dziurawym zabezpieczeniem, które łatwo złamać, więc nie zalecam go ustawiać na routerze na dłuższa metę.

krzysiek

21.11.2015

witam mam problem ze sklepem play robiłem to co jest powyżej i nie pomogło,wifi mam full a pokazuje mi błąd że nie mam wifi co mam zrobić??

szevaa

15.11.2015

Dzięki pomogło

bartekmaj

08.11.2015

jak pobieram aplikację to wyskakuje mi : podczas pobierania informacji z serwera wystąpił błąd .
lg e 610

adrianziom

04.11.2015

Mi nie działa bo jak wchodze to wychodzi mi ze sklepu i zostaje włączony

arek

03.11.2015

android jest tak popier*** że głowa boli, kolejny telefon z tym gów*** i ciągle te same problemy, nie można nic ruszyć żeby nie śmierdziało i chciało normalnie działać. Najgorsze jest to ze na siłę jest to wciskane, a telefonu ze zwykłą klawiaturą to nie można normalnego dostać tylko same kondony, których nawet dziadkowie nie chcą kupować.

Sebastian Wasilewski

31.10.2015

U mnie jest to samo. Tzn po Włączeniu GPS komunikat szaleje jak głupi, po wyłączeniu jest ok. Przywrócić ustawień fabrycznych nie mogę zrobić, ponieważ to telefon z Chin i będę miał krzaki...

blazejstarosta

27.10.2015

Dzięki za podzielenie się swoim rozwiązaniem, na pewno się komuś przyda. Problem ze Sklepem Play jest taki, że w zasadzie większość porad, jakie można udzielić, to związane z czyszczeniem pamięci tymczasowej, resetowaniem ustawień itp. Niestety nie zawsze to pomaga, a rozwiązaniem mogą być właśnie takie rzeczy, jak wyłączenie GPS - mało kto by o tym pomyślał, a jednak. :)

Jagodaanothing

24.10.2015

Mam samsung galaxy s3, Od kupienia nie działa mi Sklep play. Przy pobieraniu wyskakuje "Aplikacja sklep google play zostala zatrzymana" Gdy nacisne "Wyczyść cache" i Wyczyść Pamięć czy cos xd Wtedy znowu chwilowo dziala tylko przy pobieraniu/ aktualizowaniu sie wylacza ;c zrobiłam wszystko z tej "instrukcji" nawet wyczyszczenie fabryczne nic nie daje, jak to naprawić?

Marta85

24.10.2015

Witam, dodaję post bo być może komuś sie przyda. Przez dwa dni walczyłam z randomowo pojawiającym sie błędem: " niestety aplikacja usługi google play zostałam zatrzymana". Slep play działał normalnie, inne aplikacje również, bład potrafił wyskakiwać kilkakrotnie w ciągu minuty i zniknąć na pół dnia poczym znów wracał. Czyszczenie cashu, reboot, tryb samolotowy, czyszczenie pamięci podręcznej zero rezulatatu. Przez przypadek zauważyłam ze przy odpalaniu mbanku i endomondo, czyli appek korzystających z gpsa błąd wyskakiwał od razu. Wyłaczyłam gps w telefonie i błąd zniknął. Nie wiem skąd taka zależnosc; wyłaczenie gps to tylko workaround, mnie gps nie jest jakoś mega potrzebny więc jestem zadowolona ze bład juz nie wkurza. Pozdrawiam!

Błażej Starosta

23.10.2015

Jaki komunikat się pojawia? Konkretna treść, numer błędu. Ktoś sugerował, że wyczyścił plik hosts w przypadku problemów ze Sklepem Play na tym modelu LG, ale wymaga to dostępu do roota. Napisz coś więcej bo "nie mogę się połączyć" daje dość duże pole do interpretacji :)

Adamek809

22.10.2015

mam problem nie mogę się połączyć z sklepem pley mimo połączonego wi-fi zrobiłem wszystkie kroki z góry lecz nic nie pomogły mój telefon to LG L50 sporty proszę o szybką pomoc

kruti

20.10.2015

sorry mały błąd. po kliknięciu w dolnym lewym rogu menu wyskakuje info sortuj wg rozmiaru i pod spodem zeruj preferencje aplikacji to to klikamy reszta jak pisałem dalej.

kruti

20.10.2015

U mnie wyglądało tak że kiedy wchodziłem w sklep play to wyświetlało się info że brak połączenia mimo że inne aplikacje typu you tube pogoda i inne śmigały.
Żadne tam czyszczenie cachy czy danych nic nie pomagało i zrobiłem tak: ustawienia>menedżer aplikacji>wszyskie i teraz klik w dolnym lewym rogu menu (samsung galxy tak ma) wyskakuje info sortuj wg rozmiaru i to klik. po tym sprawdzić to co hulało czyli you tube google i lipa nie ma nic czarna d...a. ale teraz wyłączamy tel i wlączamy i wszystko nam wraca do ustawień tak jak powinno być. Wbijamy ikonkę sklep play a tam info zainstaluj aplikacje to instalujemy i jest git. U mnie zadziałało

Alicja Borychowska

09.10.2015

Eztra! mega pomogło, polecam

Kacper

07.10.2015

Tez tak samo mam to mnie wkurza

kacper

07.10.2015

Dzień dobry mam pewien duży problem jak wchode na sklep play to po chwili mnie wydała do pulpitu

MaliNka

26.09.2015

Mam ten sam problem

dambra

25.09.2015

Udało się! Mam znowu Google Play.
Wyczyściłem cache Aplikacja Google i Usługi Google Play, aplikacja pojawiła się.

AdamK

06.09.2015

Żadna z tych metod mi nie działa (ostatnio resetowałem do fabrycznych) i nie mogę sięnawet zalogować. POMOCY! Model to Blaupunkt Endeavour 101L.

topolski21

27.08.2015

Mam problem gdy wchodzę we wszystkie aplikacje nie pojawia się ,np. Snapchat, vine, messenger itp.
Mój model tabletu to Asusmemopad7

julia

20.08.2015

Mam problem z aplikacją sklep play, gdy w nią wchodze wyskakuje mi "błąd serwera spróbuj ponownie" a jak chce się zalaogować na konto google to wyskakuje "błąd połączenia z serwerem" co mam zrobić??

koleś

18.08.2015

Mam problem. Kiedy włączam sklep play wyskakuje mi że brak połączenia pomimo silnego internetu. PS. Jak wlączam google plus to pokazuje brak serwera chociaż mam internet. A na youtube jak chce się zalogować to wyskakuje błąd i tak ciągle. Próbowałem na wszystkie możliwe sposoby a ciągle to samo. Mój telefon to samsung galaxy grand neo. Wersja oprogramowania to 4.44.

koleś

17.08.2015

Mam ten sam problem. Mój model to samsung galaxy grand neo

Julia

09.08.2015

Witam. Na tablecie Lenovo mialam wirusy. Po wyszyszczeniu,zresetowaniu calego tableta chcialam sciagnac aplikacje typu Facebook,Messenge i Skype. Pomimo wielu prob jest to nierealne ,poniewaz pojawia mi sie komunikat o braku lacznosci z Wifi,ale jest doskonale. Tylko w Sklepie Play nie moge sciagnac aplikacji.. Internet Chrome dziala doskonale. Bardzo prosze o szybka odpowiedz odnosnie tego problemu.. Pozdrawiam

zenek

02.08.2015

Gdy wlaczam sklep play to on mi sie odrazu wylacza co zrobić?

Samsung galaxy young

waldach

02.08.2015

Gdy wlaczam sklep play to on mi sie odrazu wylacza co zrobić?

adam.waldach

02.08.2015

Gdy wlaczam sklep play to odrazu mi sie wylacza co zrobić?

ala

31.07.2015

A ja mam takie coś włanczam sklep play i pisze mi brak połączenia ponów prube i nwm co mam zrobić przosze niech. I ktoś pomoże

MisticJuzio

25.07.2015

Witam Jestem posiadaczem Samsunga galaxy s3 . Mój problem to gdy włączam sklep play to wyskakuje mi informacja ,,aplikacja Sklep google play została zatrzymana. Co zrobić ? zrobiłem wszystko co w tej instrukcji pomocy .

blazejstarosta

23.07.2015

Spróbuj ręcznie pobrać z sieci plik instalacyjny z najnowszą wersję Sklepu Play i Usługami Google Play.

Sklep Play znajdziesz tu: http://www.apkmirror.com/apk/g...

Pobierz plik APK, a następnie przerzuć go do pamięci telefonu np. za pomocą kabla USB. W Androidzie wejdź do "Ustawienia > Zabezpieczenia" i zaznacz "Nieznane źródła", aby móc instalować aplikacje ręcznie z plików APK. Teraz uruchom dowolnego menedżera plików w telefonie, a następnie znajdź i uruchom pobrany ze strony plik APK ze Sklepem Play i wybierz opcję instalacji. Sprawdź, czy po zainstalowaniu działa poprawnie.

Joanna

22.07.2015

Hej, mam podobny problem jak reszta. Zrobiłam wszystko powyżej. Również tworzyła nowe konto i nic. Ciągle nie może połączyć się ze sklepem. I nie jest to problem spowodowany przez internet. Przywrocilam tel do ustawień fabrycznych i na nic. Mam Xperia v lt25i czy jakoś. Proszę niech ktoś mi pomoże. Mój email - Joanna.op1@wp.pl

DziuniaXD

22.07.2015

Witam! Zalałam telefon (Samsung Galaxy Trend Lite) Sokiem Kubusiem :( Gdy chcę cokolwiek zainstalować co prawda instaluję się lecz nie ma opcji " otwórz " jest tylko opcja " odinstaluj " A na ekranie głównym i w menu nie ma ikony. Proszę pomóżcie nie mam ani FB ani Messengera itp. Proszę pomóżcie :(

Piotrek

20.07.2015

;o POSZŁO, kto by sie spodziewal ze chodzi o taka blahostke. Czytalem na polskich, angielskich i hiszpanskich stronkach i nic. Na jaki adres wysłać piwko?
Wielkie dzięki,doceniam poświęcony czas.

blazejstarosta

20.07.2015

Ciężka sprawa, wszystkie przypadki z tym błędem powinny rozwiązywać się poprzez usunięcie konta Google i dodanie go od nowa. Spróbuj może w ten sposób: usuń konto Google z ustawień Androida, a potem uruchom od razu Sklep Play. Sklep powinien Cię poprosić o dodanie konta - spróbuj je dodać właśnie z poziomu Sklepu Play, może to coś da.

Piotrek

19.07.2015

Witam. Również mam problemy ze ściąganiem aplikacji. Niejednokrotnie wykonałem wszystkie kroki które polecałeś (włącznie z resetem do ustawień fabrycznych). Pomimo tego za kazdym razem wyswietla sie komunikat " podczas pobierania informacji z serwera wystąpil blad [RPC:S-7:AEC-0..." Korzystam z Sony Ericsson Live With Walkman. Proszę o pomoc

Gac Krzysiu

16.07.2015

Tez tak mam i tez nw jak to zrobic!

Gac Krzysiu

16.07.2015

Co mam zrobic jezeli wchodze w sklep playi odrazu wyskakuje mi brak połaczenia z internetem a zrobilem wszystko co mialem zrobić?

illuminati

12.07.2015

Błażej, mam pytanko a co zrobić jak wszystkie aplikacje mają zmienione ikonki i nie mogę w nie wejść?

zunia074

09.07.2015

Ja mialam to samo.Weszlam w ustawienia i znalazlam aplikacje (okazuje sie ze mimo iz na pulpicie nie mialam juz np gier,bo wykasowalam je wczesniej ,w owych ustawieniach i w tych aplikacjach one nadal byly ,stad ten ciagly komunikat o braku pamieci urzadzenia.Po odinstalowaniu niepotrzebnych rzeczy(tj np gier ktore juz dawno z pulpitu zniknely a nadal byly w aplikacjach)sklep play bezproblemowo zaczal dzialac.

sandra

20.06.2015

Witam kupilam telefunkel i gdy wchodze w sklep play to pokazjue mi blad polaczenia mimo ze. Mam je przez wifi

d007

07.06.2015

Niestety nic co zostało tutaj wyżej opisane nie działa. Po prostu usługi google w XXI wieku są na etapie epoki kamienia łupanego i można conajwyżej nerwy stracić na próbie naprawy tego.

Jacek Styrylski

31.05.2015

Witam
Ja tez mam problem, bo gdzy chce wejśc do sklepu play odrazu wychodzi mi komunikat "Dodaj karte" i nie moge tego usunąć i wejść do sklepu.Nic nie moge sciągnąć a bardzo mi potrzeba.
Jak mam usunąć ten komunikat?
Sony Xperia miro-system android

blazejstarosta

15.05.2015

Masz zrobionego roota? NIe próbowałeś używać jakiś aplikacji do blokowania reklam, śledzenia Google czy do poprawy prywatności? W systemie jest plik hosts, który odpowiada za połączenia z wybranymi serwerami - można w nim np. zablokować połączenia z serwerami Google czy YouTube. Być może w pliku hosts znajduja się wpisy blokujące połączenie z Google, dlatego od razu CIe wywala. Plik ten znajduje się w katalogu "/system/etc". Jak masz roota, to otwórz go za pomocą dowolnego edytora tekstu na Androidzie i sprawdź, co tam jest wpisane. Możesz tez zrobić kopię zapasową tego pliku, oczyścić go ze wszystkich wpisów, a następnie zrestartować urządzenie. Jeśli to jednak nie pomoże, to przyczyną może być jakiś błąd w systemie - próbowałeś przywrócić ustawienia fabryczne?

cacucho

13.05.2015

A więc tak, nie mogę dodać konta google...wchodzę ->konta i synchronizacja->dodaj, wybieram google i...cofa mnie do poprzedniego okna. Ktoś coś? Nie mogę przez to korzystać ze sklepu play.
HTC 300 (full stock)

kapien

10.05.2015

Pomimo wykonania sposobów przedstawionych wyżej sklep play wciąż nie działa.

blazejstarosta

07.05.2015

A ile masz faktycznie wolnego miejsca w telefonie? Wejdź do "Ustawienia > Pamięć" i zobacz wykresy - powinna tam być podana ostateczna ilość wolnego miejsca, które może zostać wykorzystane na aplikacje i inne rzeczy.

Maja

02.05.2015

mam tel. sony xperia j i nie mam żadnej gry a jak chcę zainstalować to piszę że mam za mało miejsca

Fionka

01.05.2015

Z działających aplikacji mam zawartość DRM, Aktualizacja oprogramowania , usługi google, aktualizacja oprogramowania ,sns ,email, syncm, mapy , Co do wskazówek wszystkich próbowałam i nic dalej pojawia sie ten komunikat a nie chce resetowac telefonu ustawienia fabryczne to dla mnie ostatecznosc .

blazejstarosta

29.04.2015

Posiadasz może jakieś aplikacje w telefonie, które wpływają na połączenie z Internetem? Przeglądając sieć w poszukiwaniu podobnych problemów natrafiłem na informacje, że problemy mogą powodować różne aplikacje zabezpieczające i chroniące prywatność w Androidzie. Bardzo często blokują one dostęp do Internetu innym aplikacjom, zwłaszcza tym od Google'a, gdyż uznają, że zbierają one na nasz temat dane itp. Jeśli masz coś takiego, to spróbuj odinstalować. Ostatecznie pozostaje ostatni punkt artykułu, czyli zresetowanie urządzenia do ustawień domyślnych. Sprawdzałaś resztę sugestii w artykule? Usuwanie danych aplikacji, pamięci podręcznej itp? To uniwersalne rozwiązania, które można próbować na wszelkie problemy z aplikacjami, nie tylko na Sklepie Play.

Fionka

28.04.2015

Witam :) Mam problem ze sklepem play . Gdy wchodze w ikonkę sklepplay pisze błąd serwera ponów próbę . Pomóżcie

blazejstarosta

20.04.2015

Bardzo dziwne, ze Ci zniknął z oficjalnego oprogramowania. Bo jak mniemam, masz oryginalny system, czy może wgrywałeś jakiś niestandardowy ROM? Gdzie ten komunikat z przeglądarką Ci wyskakuje? Prawdopodobnie próbujesz wejść na oficjalną stronę Sklepu Play z poziomu wbudowanej w Androida przeglądarki. Pliku APK z oficjalnej strony Sklepu nie ściągniesz. Możesz go jednak pobrać np. z serwisu APKMirror: http://www.apkmirror.com/apk/g...

Jeśli się nie uda z poziomu przeglądarki w Androdzie, to ściągnij plik na komputerze i przekopiuj go np. kablem USB i spróbuj zainstalować. Daj znać, co wyskoczyło.

Skaciu

19.04.2015

witam . mam proble z xperia j tzn. zniknal mi google play zrobilem twardy reset i wciaz brak gdy probuje sciagnac apk google play wyskakuje mi komunikat "ta przegladarka nie jest juz obsługiwana"

Bartel

17.04.2015

Witam. Mam nowy telefon i kiedy chce się zalogować w sklepie play pisze mi że nie mam internetu (dzieje sie tak kiedy mam dostęp do internetu) co zrobić ?

MisterGlosnik

16.04.2015

Proszę o pomoc!!!!!!!!!!! Gdy wchodzę na sklep play to piszę "Brak połącznia z intrnetem"( Wi+Fi działą). Gdy chcę sie zalogować na wszystko co loguję się przez google to przepuszcza mnie do momenty "poczekaj morzę to trchę potrwać" pużniej wyskakuję komunikat: Nie można się zalogować. Nie można nawiązać stabilnego połączenia z serverem.
Może tobućtymczasowy problm lub urządzenie z systemem Android może nie być prztstosowane do usług transmisji danych. Jeśli problem nadal występuje, skontaktuj sięz działemopsługi klijęta. Proszę o pomoc. resetowałem telefon przywracałem ustawienia fabryczne i nic. Help!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Z góry dzięki. Sory za błędy. #JOLO

martyna

15.04.2015

Mam ten sam problem i niestety wyzej wymienione kroki nic nie pomogly:( zadne programy treningowe od jakiegos czasu mi nie dzialaja;/

Maciej Król

09.04.2015

Mam problem z ... (sklep play) nie mogę w moim urządzeniu znaleźć sklep play jest tylko taka mała zielona ikonka. Sprawdzałem to co pisałeś na górze ale nie mogę w "Menadżer Aplikacji" znaleźć "Sklep Play" Ani "Menadżer Pobierania
"Proszę pomóż mi będę ci bardzo wdzięczny gdy mi pomożesz :> (Sony Xperia Z2) - telefon :>

michał

03.04.2015

A mi pisze niestety aplikacja sklep plej została zatrzymana co robić :( :(

blazejstarosta

23.03.2015

Hmm, jakieś pliki od Endomondo musiały zostać i wchodzą w konflikt. Spróbuj tak - zainstaluj najnowszą wersję Endomondo i spróbuj uruchomić. Po tym, jak wywali, przejdź do "Ustawienia > Aplikacje", znajdź Endomondo i wybierz je na liście. Następnie dotknij w takiej kolejności: "Wymuś zatrzymanie" > "Wyczyść pamięć podręczną" > "Wyczyść dane" > "Odinstaluj". W ten sposób powinny odinstalować się wszystkie plik i jakiekolwiek dane aplikacji. Następnie otwórz dowolny menedżer plików na Androidzie i zobacz, czy na karcie pamięci nie ma folderu Endomondo. Jeśli coś zostało, co miało związek z tą aplikacją, to usuń ręcznie. Na sam koniec pobierz starszą wersję aplikacji (ostatnią, jaka działała) i zainstaluj ją. Sprawdź, czy działa.

zelman

23.03.2015

ja mam taki problem!!! na telu mam zainstalowane endomondo i wczoraj robiłem aktualizację map w
google sklep i teraz gdy otwieram endomondo wyskakuje mi napis że
niestety aplikacja endomondo została zatrzymana ... robiłem reset
telefonu wymazywanie pamieci podręcznej odinastalowywałem i instalowalem
ponownie endomondo , instalowałem poprzednią wersje map nawet
zaczynałem od ustawień fabrycznych telefon i za każdym razem to samo ,,,
wiecie co może być grane bo ja nie mam już pomysłu

Arno1221

18.03.2015

O jusz :D

Arno1221

18.03.2015

wtf mi się nie chce załadować (resetowanie telefonu) Co mam zrobić :(

Arno1221

18.03.2015

też tak zrobiłem
pobierz se od nowa (szukaj na necie)

blazejstarosta

16.03.2015

Wyskakuje to Ci nawet wtedy, gdy próbujesz pobrać aplikacje jeszcze raz? U mnie się coś takiego pojawiało parę razy, ale zazwyczaj po kilku próbach się ściągało. Masz w telefonie zainstalowaną dodatkową kartę pamięci? Jeśli tak, to spróbuj ją wyjąć i wtedy spróbuj coś pobrać. Próbowałaś wykonać kroki opisane w artykule? Wyczyszczenie pamięci podręcznej Sklepu Play i Usług Google? Możesz ze strony APKMirror.com pobrać najnowszą wersję pliku APK ze Sklepem Play (Google Play), przerzucić do telefonu i uruchomić. Być może da się wymusić instalację nowszej wersji Sklepu Play i coś się odblokuje. Ostatecznie pozostaje wyczyszczenie telefonu i powrót do ustawień fabrycznych.

Wiktoria

15.03.2015

Mam problem ze sklep play. Jak chce pobrac jakas aplikacje to wyskakujeie blad 492. Nie mam pojecia co robic pierwszy raz mi sie cos takiego przydazylo :/

ola

13.03.2015

Hej, na moim telefonie sklep play włącza się normalnie ale gdy chce pobrać jaką kolwiek aplikacje wyskakuje błąd gdyż 'za malo miejsca w pamieci urządzenia', wyczyścilam telefon ze wszsytkich zbędnych aplikacji, zdjęć, muzyki i nic nie pomaga, to co bylo opisane w artykule też zrobilam i dalej to samo, wiecie co mogło by pomoc?

blazejstarosta

09.03.2015

Chciałbym zarówno Tobie jak i innym osobom udzielić jakieś konkretnej rady, ale tak naprawdę wszystkie rozwiązania błędów ze Sklepem są opisane w artykule. Można wyczyścić dane, odinstalować aktualizacje sklepu, wyczyścić cache, ewentualnie ściągnąć plik APK z nowszą wersją Sklepu i zainstalować ręcznie, a jak nic nie pomoże, to pozostaje tylko powrót do ustawień fabrycznych telefonu. Jeśli masz zainstalowany niestandardowy tryb recovery, taki jak CWM (ClockWork Recovery Mod), to możesz spróbować opcje "Wipe data / factory reset", "Wipe cache" oraz "Wipe dalvik cache". Jeśli to nadal nie pomoże, to może być konieczne przeinstalowanie całego Androida albo oddanie telefonu do serwisu. Niektórzy też pisali, że powodem błędów ze Sklepem były inne aplikacje zainstalowane w telefonie, które się same aktualizowały i powodowały błędy. Jak masz jakieś niestandardowe aplikacje, to możesz je jedna po drugiej usuwać i sprawdzać, czy po któreś z nich nagle Sklep się nie odblokuje.

skillpower

09.03.2015

Witam gdy wchodze w sklep play jest ok. Ale gdy probuje cos pobrac to wyskakuje mi przepraszamy sklep google play zostal zatrzymany oco chodzi ?

wybraniak66

04.03.2015

Ja mam taki problem ze pisze ze nie może połączyć z serwerem przy logowaniu. Pomocy.

kinga

21.02.2015

witam,mam nadal problem z odtworzeniem "sklep play" poniewaz wyskakuje mi napis o tresci "niestety aplikacja zostala zatrzymana" nie wiem co robic

blazejstarosta

05.02.2015

Podobno błąd ten pojawia się, gdy próbujemy pobierać aplikację ze Sklepu Play tuż po zalogowaniu się, nie dając Sklepowi czasu na pobranie głównej aktualizacji. Osobiście się z tym problemem nie zetknąłem, a niestety wszystkie porady, jakie znalazłem odnośnie tego problemu są już wyżej opisane przeze mnie w artykule. Pozostaje mi polecić spróbować wykonać jeszcze raz wszystko, czyli - wyłącz całkowicie Sklep Play. Przejdź do "Ustawienia > Aplikacje" i znajdź na liście Sklep Play. Wejdź do jego szczegółów, a następnie wybierz "Wyczyść dane", "Wyczyść pamięć podręczną", "Wymuś zatrzymanie". Cofnij się jeden ekran do tyłu do listy aplikacji i teraz wybierz na liście "Usługi Google Play" (lub "Google Play Services"). Wybierz "Wyczyść dane" i "Wymuś zatrzymanie". Uruchom ponownie tablet / telefon, a następnie włącz Sklep Play i daj mu chwilę wolnego czasu na pobranie aktualizacji itp.

Edytka

05.02.2015

Witam,prosze o pomoc poniewaz ja na tel za bardzo sie nie znam a chcialabym sciagnac gre dla dzieci tylko przy kazdym wlaczeniu sklepu play wyswietla mi sie komunikat blad serwera probowalam sposobow podanych w artykule (oprocz resetowania)ale nic nie dziala. dodam ze polaczenie z wi fi. mam

blazejstarosta

28.01.2015

Ciężka sprawa, wygląda na to, że zrobiłeś wszystko, co się da z podstawowych rzeczy. Jest jeszcze kilka rzeczy, które mógłbyś spróbować. Wejdź w Ustawienia Androida, a następnie "Informacje > Aktualizacje" i sprawdź, czy nie ma jakieś aktualizacji systemowej dla Ciebie. Może jest chociażby jakiś hotfix, który naprawia ten błąd.

Jeżeli to nie pomoże, to możesz spróbować pobrać w postaci plików APK (instalatorów aplikacji) najnowsze wersje Sklepu Play oraz "Usług Google Play".

Sklep Play: http://forum.xda-developers.co... (kliknij w link na środku do wersji 5.1.11

Usługi Google Play: http://ow.ly/Hu1pQ

Pobierz oba pliki APK i przerzuć do pamięci telefonu za pomocą kabla USB. Uaktywnij możliwość ręcznego instalowania aplikacji z nieznanych źródeł (Ustawienia > Zabezpieczenia > Zaznacz "Nieznane źródła"). Przejdź za pomocą dowolnego menedżera plików do przekopiowanych plików APK i uruchom je, a następnie spróbuj zainstalować. Sprawdź, czy coś pomogło.

Da Vid

27.01.2015

Witam Mam Problem z Sklapem Play , Kupiłem HTC Desire 300 (wersja
oprogramowania 4.1.2) Na czym polega mój problem Zalogowałem sie na
konto google bez problemu , wchodze na sklep Play i zaraz wyskakuje
komunikat " Niestety ,aplikacja Google Play Story została zatrzymana "
Próbowałem wszystkich punktów które sa wymienione i nic poza
Odinstalowaniem Sklepu Play Nie mam w ogóle takiej opcji. Resetowałem
telefon i nic po chwili znowu wychodzi ten Komunikat . . Prosze o
Kontakt na adres E-Mail ; Dawid1115@poczta.onet.pl Dziekuje z Góry

Da Vid

27.01.2015

Witam Mam Problem z Sklapem Play , Kupiłem HTC Desire 300 (wersja
oprogramowania 4.1.2) Na czym polega mój problem Zalogowałem sie na
konto google bez problemu , wchodze na sklep Play i zaraz wyskakuje
komunikat " Niestety ,aplikacja Google Play Story została zatrzymana "
Próbowałem wszystkich punktów które sa wymienione i nic poza
Odinstalowaniem Sklepu Play Nie mam w ogóle takiej opcji. Resetowałem
telefon i nic po chwili znowu wychodzi ten Komunikat . . Prosze o
Kontakt na adres E-Mail ; Dawid1115@poczta.onet.pl Pozdrawiam

Da Vid

27.01.2015

Witam Mam Problem z Sklapem Play , Kupiłem HTC Desire 300 (wersja oprogramowania 4.1.2) Na czym polega mój problem Zalogowałem sie na konto google bez problemu , wchodze na sklep Play i zaraz wyskakuje komunikat " Niestety ,aplikacja Google Play Story została zatrzymana " Próbowałem wszystkich punktów które sa wymienione i nic poza Odinstalowaniem Sklepu Play Nie mam w ogóle takiej opcji. Resetowałem telefon i nic po chwili znowu wychodzi ten Komunikat . . Prosze o Kontakt na adres E-Mail ; Dawid1115@poczta.onet.pl

Buuu...

26.01.2015

Jak wchodzę w ikonę sklep play to nie włancza mi się i wyskakuje informacja " aplikacja sklep play jest zatrzymana" co mam zrobić, żeby zaczęło działać. Sony xperia J

obihi

22.01.2015

Wykonałam wszystkie rady oprócz ostatniej sklep play nie działa, mam wifi nie działają mi również aplikacje pobrane ze sklepu takie jak facebook kiedy włączm sklep pisze ze nie nam połączenia z internetem ale normalnie wchodze na internet i oglądam sobie filmy itp nie wiem co się dzieje

blazejstarosta

19.01.2015

Mógłbyś mi podać swój model telefonu / tabletu? Wygląda mi na kompletnie schrzanione aplikacje Google i jeżeli powyższe rady z artykułu o czyszczeniu danych aplikacji Sklepu i Gmail nie pomagają, to pozostaje chyba tylko przywrócić telefon całkowicie do fabrycznych ustawień. Skoro to pierwsza styczność z Androidem, to przypuszczam, że masz oryginalne oprogramowanie i niczego nie modyfikowałeś.

Możesz spróbować odłączyć swoje konto Google z telefonu i podłączyć je ponownie - wejdź do "Ustawienia > Konta > Google" i usuń swoje konto, a potem dodaj je na nowo.

Drugim sposobem jest odinstalowanie aktualizacji z aplikacji Google'a, czyli z Gmaila, Sklepu Play, Usług Google, YouTube'a i innych rzeczy - tak, aby wszystko w razie potrzeby pobrało się od nowa i odświeżyło. Wejdź do "Ustawienia > Zabezpieczenia > Administratorzy urządzenia" i na liście upewnij się, że zaznaczona jest pozycje "Menedżer urządzeń Android". Następnie wyjdź z tych opcji i przejdź do "Ustawienia > Aplikacje > Wszystkie". Na liście wyszukaj teraz takich aplikacji, jak Gmail, Sklep Play, Usługi Google, YouTube, Wyszukiwarka Google itp. Wejdź w każdą z nich i sprawdź, czy pokazuje się przycisk "Odinstaluj aktualizacje". Jeśli tak, to skorzystaj z niego i odinstaluj aktualizacje dla każdej z tych pozycji, usuń konto Google z telefonu, dodaj je ponownie i sprawdź, czy działa.

Przemek

17.01.2015

Witam, mam problem z google play, założyłem nowe konto i po wejściu w aplikację pokazuje brak połączenia mimo że wifi działa, dodatkowo po wejściu w Gmail wyskakuje mi komunikat żebym zsynchronizował konto i gdy to zrobię zamyka mi aplikację i ponowne uruchomienie Gmail jest nie udane, wyskakuje komunikat ,,Niestety, aplikacja została zamknięta. Jak rozwiązać ten problem? Jest to moja pierwsza styczność z androidem i nie wiem jak się za to zabrać, proszę o pomoc

Renulek

05.01.2015

przez przypadek, przy czyszczeniu telefonu odinstalowałam sklep play i ikonka jest widoczna w telefonie ale po wejściu pisze mi, że nie ma łączności z siecią.
czy jest możliwe jakiekolwiek zainstalowanie tego sklepu bez resetu telefonu? Mam sporo ustawień i sporo danych i wywalenie konta gogle wiąże się ze sformatowaniem pamięci telefonu i resetem wszystkiego. może jednak jest inny sposób?

blazejstarosta

05.01.2015

Wyświetla się jakiś komunikat lub błąd przy próbie uruchomienia, czy po prostu Sklep Play się zamyka tuż po uruchomieniu? Owszem, przy resecie stracisz aplikacje, ale w najgorszym wypadku możesz Facebooka czy inne ważne appki ściągnąć na komputerze w postaci pliku .APK i przekopiować je na kartę pamięci telefonu za pomocą kabla USB. Następnie można je zainstalować z tych plików za pomocą dowolnego menedżera plików (na pewno w twoim telefonie domyślnie jest jakaś przeglądarka plików).

plush

04.01.2015

nie mogę włączyć google sklepu play... czyszczenie pamięci nie pomaga, jest jakaś inna opcja żeby to naprawić?? niechce resetu bo chyba w tedy nawet stracę FACEBOOKa i już nic nie bedę mógł ściągnąć!!!

adam

01.01.2015

Ja wchodze na Play i chce sciagnac jakas gre to mi pisze ze nie mam zadnych urzadzen,co mam zrobic?

domi

28.12.2014

Ostatnio resetowalam telefon i od tamtej pory nie dziala mi sklep play. przy zakladaniu konta pokazuje mi sie ze usluga jest niedostepna. Co mam robic?

cnjesbdc

25.12.2014

super

blazejstarosta

23.12.2014

Będę potrzebował trochę więcej szczegółowego info, żeby pomóc. Co dokładnie znaczy Play nie reaguje na ściągnięte aplikacje? To znaczy, że wchodzisz do Sklepu Play, ściągasz coś, ale aplikacje się nie instalują? Czy po prostu próbujesz ściągnąć plik APK z samym Sklepem Play i nie można go zainstalować? Jaki masz model telefonu? W ogóle masz jakieś aplikacje Google, czy telefon ma czystego Androida bez Sklepu Play, Gmaila, Google+ i innych?

Bartek

22.12.2014

moim problemem jest to iż mam telefon ściągany z Chin i Play nie reaguje wgl. na ściągniętą aplikacje, obojętnie z jakiej strony nie ściągnę + porady też nic nie dają...

Błażej Starosta

15.12.2014

To bardzo źle, że nie działa ;) Co się dokładnie dzieje, jaki masz problem ze Sklepem Play? Nie uruchamia się całkowicie, czy wyłącza się tuż po włączeniu? Wyświetla jakiś konkretny błąd? Jeżeli nawet przywrócenie ustawień domyślnych nie pomaga, to musi to być trochę poważniejszy problem.

Adrian

14.12.2014

A jeżeli nie działa żadna z tych metod?

comments powered by Disqus